Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted]

Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted] Empty Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted]

Inlägg  chizuko i tis okt 26, 2010 1:05 pm

Din karaktärsnamn: Chizuko

Klass: Priest

Level: 80

Main Spec: Shadow

Off Spec: Disc / Holy (Bra gear till båda)

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Chizuko

Tidigare raid erfarenheter: Har i princip raidat allt som finns ute just nu. Har inte downat Halion men har wipat ett antal gånger i sista fasen.
I icc har jag rensat allt upp till LK hardmode i 10man och upp till LK 25 normal I 25 manna.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): BWB, Fuse, Dem vox, Anxiety

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Väldigt många har lämnat Anxiety efter lite drama mellan vissa personer (hostWasabiiehost) och deras raidprogress har helt stannat upp.

3.Varför ansöker du till HoT: Vill spela med Wasabiie och så har jag hört att ni är en bra guild! Smile

4. Känner du någon i HoT: Wasabiie. Och några av er kanske kommer ihåg mig från BWB.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Absolut inte

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: jajamensan

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Nationalitet: Svensk

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En priest med koll på sin klass, bra dps/healing. Och en väldigt manlig röst på vent Very Happy

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 90% av alla raids kommer jag att finnas tillgänglig till. Tiderna passar mycket bra Smile

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Efter pachten så har ju mycket ändrats men jag är en aktiv användare av forumet "Shadowpriest" så jag har känner att jag har koll på den mest effektiva rotationen.

Bossar: VT, SWP, DP, SF, Sen spammar jag MF tills jag har tre shadow orbs uppe och då kör jag en snabb MB. Sedan håller jag bara uppe mina dots och repeterar Smile

Trash: Numera är det inte mest effektift att använda mindsear så istället dottar jag upp mob efter mob med VT och SWP och springer runt samtidigt. Då spawnar mina shadow apparition's och det är shadow priests bästa AoE rotation just nu.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja det var ett stort problem i Anxiety enligt mig, alla dessa pauser. 1/5 av raidtiden spenderades AFK för många. Funkade inte bra alls.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Jag har alltid med flasks och mat själv. Jag vill vara en tillgång och inte en börda för raidet Smile

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har en Deathknight tank som stannar på Agamaggan för tillfället så dem kan jag bäst förutom priest men jag skulle vilja säga att jag kan lite om alla klasser.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:

Ja jag har ventrilo

Addons: Deadly boss mods
ClassTimer
Grid
Recount
Omen
Quarts
Bartender
Shadowed Unit Frames (suf)
Decursive

Vissa av dessa addons kanske inte är relevanta till raiding men jag tyckte det var lika bra att ta med alla

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 9

PS: Hoppas ni vill ha med mig och jag ser fram emot ett svar Smile

chizuko
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 28

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted] Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted]

Inlägg  Toadíe i tis okt 26, 2010 2:36 pm

Tjenare Chizuko
Vi ska kolla igenom din apply och återkommer med svar asap.

Riolu out

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305

Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted] Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy priest [Accepted]

Inlägg  Shovit i tis okt 26, 2010 4:24 pm

Tja Chizuuuuko!

Välkommen!

Whispa Shovit, Suthla, Riolu eller Sonac ingame för en inv.
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  chizuko i tis okt 26, 2010 7:01 pm

Härligt Smile Jag miggar över till er runt den 30:e

chizuko
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 28

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet