Farbror Galv på besök.

Gå ner

Farbror Galv på besök. Empty Farbror Galv på besök.

Inlägg  Galvorin i tor apr 15, 2010 1:52 am

Halloj, tänkte kika förbi och kolla läget lite och kolla hur de går för er i utlandet:). De vart ju lite tråkigt att så många friendly faces försvunnit till en annan server när en annan betämde sig för att börja logga in o kolla läget på wow igen och dessutom så krånglar ni till det med nya flashiga guildnamn hehe. Vi är iaf en handfull gamla Bwb:are kvar på Aggamagan som håller ställningarna. Numera i en guild som heter Anxiety. Där hittas bla Prizm, Wasabiie, Urgabluff, Drakin, Friterad, Zaards, Haela...mfl. Hel svenskt gille som numera kan titulera sig rensare av första vingen i icc25. Något vi lyckades med idag. Hade ett gäng wipes på Rotface och det känns lite som att starta om men det är kul att kunna lira i en svensk guild igen, något jag inte trodde skulle bli möjligt på Aggamagan efter att ni lämmnat in men Prizm och hans offiers stab har legat i och lyckats dra ihop mer svenskar än vad jag trodde det fanns kvar på servern hehe. Lovade mig själv att inte bli raider igen men nu när man börjat fått upp ångan vart de kört och jag trillade dit och nöp till mig en raider spot idag. Detta satans spel som aldrig vill släppa mig ur klorna Smile .

Som jag förstått det så har ni ju delat på er sedan ni brände hit till outland och numera återfinns gamla bwbare i två guilder på den här servern....det känns lite som att ni medvetet vill göra det så utmanade som möjligt haha, nee jag skojja bara. Synd att det blev så och ännu mera synd att ni alla miggade innan ni kom fram till att ni skulle splitta men vem vet. Med all logik och flyttbenägenhet kanske ni hamnar på Aggamagan igen någon dag...Sepiolof började ju trots allt där i vanilla, och nu ett gång år och servrar senare så är han åter där...Så vem vet Smile. Hur som helst. Jag skulle egentligen bara kika förbi och lämmna några rader men jag har ju en benägenhet för att fastna i skrivandet och så vart ju fallet nu me. Kommer väll kika in här lite då och då och kolla läget.

Lycka till med guilden, raidandet och ha de så gott.

//Galvorin

Galvorin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 5

Till överst på sidan Gå ner

Farbror Galv på besök. Empty Sv: Farbror Galv på besök.

Inlägg  Galvorin i tor apr 15, 2010 1:55 am

Ahh, just de ja. Här finns länken till oss om någon skulle känna för att kika förbi och snoka lite:).

http://anxiety-eu.wowstead.com/

Galvorin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Agge i tor apr 15, 2010 4:18 am

Roligt att se dig igen Galv. Ja det blev lite splittring mellan oss som synd e men det e la inget å göra åt. Just nu går det lite segt att få ihop folk men det ska nog komma igång snart så vi kan skrammla ihop till 25-manna.
Skulle ni nån gång tycka det va tråkigt på eran gamla server så e ni välkommna hit allihopa. ha det å hälsa alla från Agge.Smile
Agge
Agge
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Antal inlägg : 75

Inlägg  Galvorin i fre apr 16, 2010 1:08 am

Mja, det får vara färdig flyttat för min egen del nu iaf. Jag, shocknorris, sepiolof, Superarg och några till har flyttat runt lite genom åren men nu ar vi äntligen lyckats samla alla våra chars på samma server så nu får det vara nog Smile . Min senaste flytt gick på 1800 bagis och jag var ju fram till jag började lira med er alliance så jag har ju provat på den sidan me. Nu får det nog bli pensionering på Aggamagan när den dagen väl kommer.

Hoppas att ni får ihop en uppsjö av folk så ni kan vältra er i 25 manna raids framöver och att ni plockar ner LK. Jag ska hälsa gamla bwb ligan ifrån Agge och påpeka att di är välkommna om dom känner för ett miljöombyte eller har blivet stämplade som ninja looters eller low life scums och behöver ett nytt hem hehe.

Catch you laters.

Galvorin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Suthla i lör apr 17, 2010 9:12 pm

Tjenare Galvo!

Härligt att se ett vänskapligt ansikte trilla in! Roligt att höra att det börjat gå så pass bra för er där på Agamaggan.

Jo, vi skall så småningom eliminera LK, 25manna kommer det med. Vi rekryterar för fullt nu, men det tar tid att skapa en bra spelar bas. Men det vet du ju allt om, jag glömmer inte diskussionerna du hade på BWB forumet. Väldigt intressant diskussion du hade där vill jag minnas Smile
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Inlägg  Galvorin i tor jul 29, 2010 11:11 am

Guten tag, De va ente igår jag kikade förbi här men får la kolla läget lite me er grappar:). Har rätt nyligen börjat spela på daglig basis igen ihop med shocknorris och hänger fortfarande i Anexity. Är ju rätt trevligt med idel svenskar ändå. Prizmen, Urga, Drakin och wasabiie är ju tack o lov online för jämnan så man behöver ju inte sitta helt sysslolös. Ser fram imot Cataclysm, ska bli kul att få se vad det har att ge. HA de gott allehoppa!

//Galvorin

Galvorin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Suthla i ons aug 25, 2010 8:58 pm

tjena galvo

vi kör med en månads mellanrum på svaren här :p

Vi kör på här som vanligt, hel svenskt guild (bara o komma över vetni). själv har jag inte haft tid att vara online så mycket pga av massor med jobb under sommaren.
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Inlägg  Suthla i tis aug 31, 2010 8:28 am

ps.
När miggar ni hit då?
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Inlägg  Galvorin i mån nov 08, 2010 1:36 am

Mja, nu drog jag ju ut på svaret än mer men vad säger man, bättre sent än aldrig är väll en klyscha som håller;). Mja någe miggande känns inte så troligt då jag skulle behöva flytta alla mina chars i sånna fall och det är numera 6 80s. Jag sätter mitt hopp till att Outland servern bryter ihop och ni blir tvångs deporterade till Agamaggan och snabbt inser att ni måste rerolla hord för att undvika att bli fullständigt outnumberd och uppätna. Riktigt dåligt drag på servern för tillfället, hittar man en stackars alliance att ganka så får man ha en ordentlig gnutta flax. Känns som att det är ultra low population och visserligen har det väll varit trevligt att farma WG på honour men i längden blir det rätt drygt att få springa och jaga efter sina hks. Får väll se hur det blir med raidandet i Cataclysm. Till en början så tror jag iaf att jag får hålla mig till pvp ihop med shocknorris och superarg samt en del andra irl kompisar som börjar spela nu igen då jag inte kommer kuna raida mån-tors men vem vet, kanske smyger med på något raid här eller där:). Hoppas det går bra för er i Cataclysm och att ni tok plockar bossar och håller glädjen för lirandet uppe.

Regards

Galvorin, the prime ninja of Agamaggan!

Galvorin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Suthla i fre nov 12, 2010 1:42 pm

Men Galvo ... ni måste inte migga!

Jag har en ny utmaning till er alla på aggamagan!!!

Alla gör en ny gubbe när Cata kommer, där ni kan välja bland massa härliga kombinationer, och den första upp till 85 får IRL pepparkaka skickat på posten. + skryt rätten över alla andra som failade och inte blev först.

och inte nog med att ni får en pepparkaka och skryträtten .... ni får raida med oss alla här, vilket jag vet att ni alla vill ... flower
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Inlägg  Toadíe i fre nov 12, 2010 4:12 pm

Eftersom jag inte är en gammal medlem från Agamaggan så måste jag komma med nått konkret här varför ni borde migga till outland....
Hmm

Jag är här och jag är urfattig och har inte råd att flytta till agamaggan och suthla älskar mig och vill inte lämna mig ensam xD

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet