Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Moonlight PvE Balance Druid [Accepted]

4 posters

Gå ner

Moonlight PvE Balance Druid [Accepted] Empty Moonlight PvE Balance Druid [Accepted]

Inlägg  Moonlight lör nov 06, 2010 12:22 am

Din karaktärsnamn: Moonlight

Klass: Druid

Level: 80

Main Spec: Balance

Off Spec: Feral, men använder den inte till att tanka ICC genom att gearen är inte sådär bra direkt.

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=M%C3%B3%C3%B3nlight

Tidigare raid erfarenheter: Jag har raidat ICC både 10 och 25 manna, en del hc på 10 manna som har lyckats. Men mest normal ICC som har gått väldigt bra, har tagit ner 11/12 på både. Men inte lyckats få ner LK dock. Plus lite erfarenheter från ToC, Naxx, Ulduar och EoE 10/25 manna. Men mest ICC dem senaste månaderna iallafall.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Jag har varit med i 2 guilder när under mitt tid på servern Agamaggan. Jag var först med i "Fuse" när jag kom över till servern någon gång mellan februari och mars. Men den splittrade någon månad efter det så då byte jag över till Anxiety som var ett väldigt sjyst och skön guild att vara med i. Mest för att alla som är med där har varit så himla snälla där plus trevlig och perfekta raiding tider. Sen också för att det var en svensk guild.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag lämnade för att det blev mindre raidande nu inför Catalysm och vill gärna fortsätta före det också.

3.Varför ansöker du till HoT: Jag ansöker till er just för att ni är en svensk guild, för att jag vill raida och känna att jag gör nytta för min guild. Också för att jag vill gärna spela med Wasabiie, Chisuko och Qwissanii.

4. Känner du någon i HoT: Jag känner Wasabiie, Chisuko och Qwissanii sen tidigare.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Jag ansöker bara till den här guilden genom att jag känner bara till den här på servern Outland.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Ja självklart är det bara jag som har tillgång till mitt konto, ingen annan än bara jag!

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Jag har läst reglerna och förstår dem fullt ut perfekt.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Jag ansöker som raider.

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Jag har bara haft kontakt med Wasabiie när det gäller er hemsida, regler etc.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19 fyller 20 nästa år

Nationalitet: Jag är helsvensk

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Mycke humör, glädje och raidlycka hoppas jag. Mer kanske, vem vet ^^

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag kommer närvara vid alla som jag signar upp mig till, det vill säga uppåt 95% av alla raider.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Lite svårt att säga precis genom att allt är lite uppochner efter pre-cata patchen som släpptes för någon vecka, men på ett ungefär hur jag "castar": Moonfire, Starsurge, Insect Swarm, sen ett antal starfire tills eclipse sen Wrath "spam" tills eclipse för Starfire. Och självklart redotta upp när dem går slut.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jag kommer närvara under hela raiden och behöver inga pauser. Dem enda pauser är ifall vi tar någon under raidens gång.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Jag har alltid med mig flasks, men brukar inte ha med mig fish feasts eller buffmat oftast. Men ska nog kunna bli lite hårdare på det i framtiden. Och taktiker har jag oftast lärt mig från en i raiden. Men har suttit på sidan om och lärt mig en del också självklart.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Enda kunskaper som jag har är till balance druider, ytterst lite om MM hunters före patchen.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Standard för mig som jag kör med ny är ju DBM och X-perl, dem som har räckt för mig. Kan ju fylla på mera att använda ifall de behövs, men har inte behövt några mer förut iallafall.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10:. Den dator jag använder just nu skulle jag max kunna ge 6/10, men min stationära som jag kommer börja använda igenom inom någon månad funkar mycke bättre och kan få en 9,5/10 faktiskt.

Känns som att jag har skrivit lite väl mycke, men de var min första ansökan så visste inte exakt hur mycke ni ville att man ska skriva. Hoppas på bra resultat som sagt.

Moonlight
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 3
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Moonlight PvE Balance Druid [Accepted] Empty Sv: Moonlight PvE Balance Druid [Accepted]

Inlägg  Toadíe lör nov 06, 2010 1:55 am

Tjenare Moonlight
Vi kollar igenom din app och åter kommer med svar asap!

Riolu out.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Moonlight PvE Balance Druid [Accepted] Empty Sv: Moonlight PvE Balance Druid [Accepted]

Inlägg  Qwissanii sön nov 07, 2010 8:19 pm

Awesome duuddde<3 min personliga slav:) GIFE INV TO HIM OR FACE MY WRATH!


/Q out

Qwissanii
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 10-10-12

Till överst på sidan Gå ner

Moonlight PvE Balance Druid [Accepted] Empty Sv: Moonlight PvE Balance Druid [Accepted]

Inlägg  wasabiie sön nov 07, 2010 9:58 pm

Hejsan Móónlight, tack för din fina apply och välkommen till hots!


Whispra Mig, Zoego, Suthla, Shovit, Riolu eller Sonac ingame för invite

/love wasabiie
wasabiie
wasabiie
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 78
Join date : 10-09-09
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Moonlight PvE Balance Druid [Accepted] Empty Sv: Moonlight PvE Balance Druid [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet