Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

3 posters

Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  Incéptíon sön nov 07, 2010 7:13 pm

Din karaktärsnamn: Punchalot

Klass: Warrior

Level: 80

Main Spec: Fury

Off Spec: Protection

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Punchalot

Tidigare raid erfarenheter: Icc, ToC, Naxx, Ulduar, OS och någon TBC raid

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Lions of Arathor, The Mental, Chaos Legion

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Chaos Legion var på realmen Chromaggus, jag migga för att jag inte orkade med den servern mer, The Mental lämnade jag för att GL inte var den smartaste och för att starta en guild med några vänner, Lions of Arathor var guilden vi gjorde, jag lämnade den för att vännerna aldrig var online (eller kom med i en annan guild).

3. Varför ansöker du till HoT: Jag ansöker för att jag skulle vilja vara med i en hyffsat seriös guild för en gång skull och för att Eówýn tipsade om eran guild.

4. Känner du någon i HoT: Eówýn

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Ja, jag använder en Authenticator dosa.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Gärna som raider, kan även joina som casual.

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Som sagt, Eówýn

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Nationalitet: Swe

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Lite humor, Drar till ett happyface när/om det blir en massa whipes, jag blir bara less på folk som inte kan ta whipes. Wink

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Hur ofta, tjaa det är väll ca 17:00 - 23:30 vardag.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Just nu är min Rotation lite flummig, tack vare den nya patchen men det blir bättre.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: jadå, men jag äter någon gång mellan 19 - 21 så det blir väll någon paus där någonstans.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: självfallet.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja jag har en 80 DK som jag har raidat med, och jag har precis levlat upp en Resto Druid till 80 som jag inte har raidat med än.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Jag har Ventrilo och jag har bland annat DBM, X-perl, Atlasloot, healbot, Titanpanel samt några till.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: Laughing


Senast ändrad av Punchalot den mån nov 08, 2010 4:36 pm, ändrad totalt 1 gång
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130
Join date : 10-11-07
Age : 31
Ort : Sörforsa

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  wasabiie sön nov 07, 2010 9:49 pm

Hejsan Punchalot
Tack för din apply.

skulle vilja se dig med ditt furygear på eftersom det är din main specc, kan du vara snäll och logga ut med det nästa gång tack :>
vi återkommer med svar så fort det är fixat.

//love wasabiie
wasabiie
wasabiie
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 78
Join date : 10-09-09
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  Incéptíon mån nov 08, 2010 3:25 pm

Jajje mus, I'm on it ;>

Edit: Såg just att jag måste gemma om till str.. sorry about that :<
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130
Join date : 10-11-07
Age : 31
Ort : Sörforsa

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  wasabiie tis nov 09, 2010 9:42 pm

Hejsan igen punchalot.
Du kan väl skriva en liten rad igen när du har enchantat och gemmat ditt gear som det ska vara Razz

//love wasabiie
wasabiie
wasabiie
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 78
Join date : 10-09-09
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  Incéptíon ons nov 10, 2010 5:13 pm

Jag håller på att fixa gems, men jag är inte den rikaste för tillfället så det tar lite tid.

Ska bli full str gemmad förutom 2 st blåa så att min meta fungerar, jag måste inte bli en raider om det är därför ;>
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130
Join date : 10-11-07
Age : 31
Ort : Sörforsa

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  Incéptíon fre nov 12, 2010 5:42 pm

OK, nu har jag gemmat om till str, fattas bara två blåa sockets, en i waistet och en i mina legs.

Hoppas att ni godkänner mig Smile
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130
Join date : 10-11-07
Age : 31
Ort : Sörforsa

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  Bexxie fre nov 12, 2010 7:27 pm

Kan bli tufft, jag menar, Eówýn liksom? :S

Nej han är så söt så ^^ GL med din apply Smile
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  wasabiie lör nov 13, 2010 1:00 pm

Tack för ditt tålamod :>
ska prata med Zoego om din apply och återkommer med det slutgiltiga svaret asap


//love wasabiie Razz
wasabiie
wasabiie
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 78
Join date : 10-09-09
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  wasabiie lör nov 13, 2010 3:36 pm

Så där ja :>
Nu har jag och Zoego pratat om din apply och vi har kommit fram till att du lagt ner mkt tid och tålamod, dessutom ser det väldigt bra ut.

Välkommen till hots!

wispra mig, Zoego, Riolu, Sonac, Suthla eller Shovit ingame för en invite :>

Accepted!
wasabiie
wasabiie
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 78
Join date : 10-09-09
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted] Empty Sv: Punchalot PVE fury/Prot apply [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet