Namile - Shadow Priest [Declined]

Gå ner

Namile - Shadow Priest [Declined] Empty Namile - Shadow Priest [Declined]

Inlägg  Namile i tis nov 23, 2010 9:38 pm

==========================================================

Din karaktärsnamn: Namile

Klass: Priest

Level: 80

Main Spec: Shadow pve

Off Spec: Shadow pvp (för de få tillfällen jag faktisk kör pvp, vilket inte är ofta)

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Namile

Tidigare raid erfarenheter: 11/12 ICC10 (har gjort försök på LK ett antal gånger så jag kan tacts) 10/12 ICC10 HC 12/12 ICC25 2/12 ICC25 HC RS10 1/1 (har gjort en del försök på HC också, så kan tacts) RS25 1/1 (samma här, gjort försök i HC)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Jag miggrade till denna server nyligen, så jag har ingen "tidigare guild" från denna server, men jag va CL i SerenitY 9 månader, sen disbandade guilden så jag joinade eXplicit.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Skulle byta till den här servern pga att jag har RL mates här.

3.Varför ansöker du till HoT: Lät intressant, enligt beskrivningen jag fick så verkar den här guilden passa för mig, vill ha en bra guild att spela med i Catalysm.

4. Känner du någon i HoT: Nej, ny på servern som sagt, har inte lärt känna många på servern ännu, de RL mates jag har på servern är i så många olika guilds så jag tyckte inte att det spela nån roll om jag hamnade i samma som nån av dom.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Jag har inte läst igenom hela, men jag vet mycket väl hur man beter sig under raid, i guilden. Som jag skrivit tidigare, jag var CL i 9 månader i en guild på gamla servern, har suttit där o tjatat in regler på andra, så jag tror nog jag vet själv vad basic är för vad man ska och inte ska göra.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider, är här för hardcore raiding i Catalysm, så jag kommer inte vara fullt aktiv innan cata, just för att det är en del saker jag vill fixa innan, men jag kommer fortfarande raida ca 3 gånger per vecka (om inte annat kommer upp ivägen). Är lite av en "no-lifer", spenderar mycket tid framför datorn, så jag kommer nog vara aktiv till nästan 100% i cata

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Kickboxer

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17

Nationalitet: Svergie

Vad har du att erbjuda oss i HoT: hmm... pepparkakor?

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: ca 3 gånger per vecka nu innan cata tänker jag försöka fixa, i cata så blir det så ofta jag kan Smile

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: prio spells: Mind Blast och Mind Flay. clipper aldrig dotsen innan de gått ut helt, försöker få upp en ny så fort doten gått ut. Clipper aldrig mindflay förrens hela channeling e klart. Opening rotation: VT, MB, DP, MF, SWP, Shadowfiend, MF......

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Så länge jag får pissa när jag behöver och kanske springa iväg 1 min för att hämta en kopp kaffe så är jag nöjd, längre pauser behövs inte Smile

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Självklart

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag kör bara priest, så det är den klassen jag vet mest om, andra klasserna vet man väl basics om, men inte mer advanserat som typ exakt tid på en annan klass's dots.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Har ventrilo, har även en ventrilo server ifall det behövs någon gång. DBM, Omen, Recount, Vamparrow, Plagued, EPGPLoot2, Decursive.. sen har jag en massa andra addons som inte används för specifikt för raid.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: Dator: 8 Internet: 6 Mitt internet e snabbt, men ostabilt, kommer vissa dar då det kan spåra ut helt, o då kommer jag självklart säga nej till att raida om problemet uppstår redan innan raiden. Sen kan det hända dc nån enstaka gång. Men de gånger jag får dc så kommer internet tillbaka direkt så det e bara o logga in direkt igen när dc'n kommer. Hatar wireless >.< routern e för långt ifrån för att dra internet sladd dit, hade jag haft sladd så hade det funkat mycket bättre

En fråga: Nån som ska till Dreamhack? Smile

Namile
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Namile - Shadow Priest [Declined] Empty Sv: Namile - Shadow Priest [Declined]

Inlägg  Suthla i tor nov 25, 2010 10:24 am

Tja Namile

först och främst: dom där pepparkakorna kommer vi aldrig att få se Sad

Sen har vi en 18års policy, som du skulle har märkt om du läst guildreglerna.
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Inlägg  Namile i tor nov 25, 2010 12:45 pm

Jag läste det redan innan på guildrules, jag läste inte igenom hela, jag slumläste genom det
Hoppades att ni skulle ha överseende med 1 års skillnad. Men ni har väl 18 års gränsen pga att ni inte vill ha omogna spelare? Jag tror inte ni får det problemet med mig iallefall.
Men om ni nu är noga med denna regel så ska jag inte sitta här o tjata ^^

Namile
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Shovit i mån nov 29, 2010 11:10 am

Declined
Vi är hårda med 18 års regeln tyvärr. Men kom gärna tillbaka när du har fyllt år.

Lycka till i Cata!
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Namile i mån nov 29, 2010 12:32 pm

Okej, tack endå ^^

Men jag skulle vilja veta vad mer som var fel förutom att jag inte är 18 år ännu, med tanke på att andra som är 17 har blivit accepterade (Abyss och Evref är två jag hittat) så borde det ha varit något annat fel. Jag vill veta för att jag vill förbättra mig på alla möjliga sätt, och kanske ha större chans vid nästa guild jag gör apply vid, för här är jag ju redan declined.

Namile
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Suthla i tis nov 30, 2010 7:36 pm

Hej Namile. Jag vet att de två du nämner är under 18år. Dom fick dock joina på vara rekryteringsofficerares ansvar, lite av vad jag skulle kalla ett special fall.

Jag beklagar att du inte blev godkänd.

Med vänlig hälsning
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Inlägg  Gäst i fre dec 03, 2010 12:32 am

Namile, det kryphålet som tillät Evref att joina var då han är en vän till mig sedan tidigare, alltså vänner till folk i guilden kommer oftast med såvida de kan bete sig..
Men som sagt, lycka till framöver i Cataclysm.

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet