Gudfather fury warrior [Accepted]

Gå ner

Gudfather fury warrior [Accepted] Empty Gudfather fury warrior [Accepted]

Inlägg  Gudfather i tor jan 27, 2011 10:36 pm

Din karaktärsnamn: Gudfather

Klass:Warrior

Level:85

Main Spec: Fury

Off Spec:Arms

Armoury Link: http://http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/gudfather/simple

Tidigare raid erfarenheter: Nu i cata har jag bara hunnit med dom 3 första bossarna i bwd.
Wotlk så vare allt upp till 11/12 icc hc låg och progressa på lk hc, (25man)
10 man vare bara 11/12 hc progressa aldrig på lk där.
bc så vare 7 bossar i bt,
3 bossar i tk.
4 bossar i ssc
2 bossar i mh
sen allt skräp under de, såsom gruuls, maghterdoins lair och kara.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Zeus

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag är trött på att snacka engelska sen är dom lite för hardcore för mej, cirka 4 dagar + i veckan, och det har jag inte tid med just nu. kan vara med på 3 dagar men inte mer.

3.Varför ansöker du till HoT:För det första så bara älskar jag erat guild namn det är awesome! och så vill jag vara med i ett svenskt guild, har aldrig varit det fakistk, det verkar väldigt skönt, och mycket lättare för den delen.

4. Känner du någon i HoT: Inte vad jag vet.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej absolut inte!

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag!

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Kan du ge dej på! Smile

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider helst Smile

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Kubbkung tror jag han hette Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Nationalitet: Sverige

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Väldigt experienced raider som har spelat warrior i allt för många år Smile kan allt som behöver vetas om classen och lite till! Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 3 days i veckan Smile

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Colossus smash/raging blow/blood thirst,heroic strike om man har ungefär 50+ rage brukar jag köra och det har funkat riktigt bra, sen börja om från början, och slänga inte lite slam när allt annat är cd och man har proc såklart.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Absolut kan jag det!

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Japp med nöje Smile

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har helat som paladin i pve, fast det har ju ändats ganska mycket nu, så jag vette fan:P

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: ventrilo: svar ja, vågar prata också! Jag har deadly bossmode och omen.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: Dator är ca 4 månader gammal så den får en 8a, Internet är 8mb ligger alltid under 50 ms så inga problem där, inga internetproblem heller så som dc och annat skit.

Gudfather
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Gudfather fury warrior [Accepted] Empty Sv: Gudfather fury warrior [Accepted]

Inlägg  Kubbkung i fre jan 28, 2011 12:25 am

Tack för din apply

Vi återkommer asap.

MvH
Kubbkung

Kubbkung
Officer
Officer

Antal inlägg : 169

Inlägg  Bexxie i fre jan 28, 2011 3:28 pm

Gudfather skrev:...och så vill jag vara med i ett svenskt guild, har aldrig varit det fakistk, det verkar väldigt skönt, och mycket lättare för den delen.

Nu har ju vi en och annan skåning i gillet, men det kanske inte gör något? Wink GL med din apply!

/Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Kubbkung i lör jan 29, 2011 2:11 pm

Vi har ganska många warriors som är aktiva, så jag vågar inte lova en raider plats direkt men om du är med på det
så är du välkommen att w/ Kubbkung, Shovit eller Suthla för invite till guildet.

Välkommen

Kubbkung cheers

Kubbkung
Officer
Officer

Antal inlägg : 169

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan