Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Enh shammy / ele [Accepted]

2 posters

Gå ner

Enh shammy / ele [Accepted] Empty Enh shammy / ele [Accepted]

Inlägg  Lighted lör apr 16, 2011 8:25 am

Din karaktärsnamn:Lîghted

Klass:Shaman

Level:85

Main Spec:Enh

Off Spec:Ele

Armoury Link:http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/l%C3%AEghted/simple

Tidigare raid erfarenheter:8/12 icc några hc,puggat bwd 3 bossar

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Jag har inte varit i någon speciel raiding guild för ja har itne haft tid i och med skolan men att den här guilden hade bra tider som passade mig

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:

3.Varför ansöker du till HoT:För ja vill kunna raida samt skaffa gear o ha kul

4. Känner du någon i HoT: nej

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? nej det är bara jag själv som äger detta konto

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: ja de har jag

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: kommer inte ihåg men såg er "reklam" i /2 chatten o sen har ja frågat olika medlemmar när ni raidat innan kommer ej ihåg vad de hette

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:16

Nationalitet:Sverige

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En bra shaman som kan sitt spec o hur man spelar de och som gör bra dps

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Troligt vis alla dagar

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Totems,unleash elem. , flameshock, stormstrike sen när searing totem har stackat så lavalsh sen maelstrom weapon e klar lightning bolt ellr chain lightning sen earth shock när flame shock tickar sen refresha flameshock och sen upprepas detta om och om igen

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja max kanske 5min

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: ja

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: nja inte väldigt mycket

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: dbm o skada sen använder ja lite andra bra addons

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: min dator kanske 5 men går utmärkt att spela på ska köpa ny nu här i veckan o internet 7 blir alldrig dcad i stort sätt
Lighted
Lighted
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 5
Join date : 11-04-16
Age : 28
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Enh shammy / ele [Accepted] Empty Sv: Enh shammy / ele [Accepted]

Inlägg  Nimodii lör apr 16, 2011 10:31 am

Ser bra ut!


Svar får du så fort vi officers har pratat igenom applyen!



M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Enh shammy / ele [Accepted] Empty Sv: Enh shammy / ele [Accepted]

Inlägg  Nimodii lör apr 16, 2011 12:22 pm

accepterad, whispra Rollinn, Nimodii, Sonac eller Bexxie för invite eller fråga någon av dom som är online efter en officer!


välkommen Smile
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Enh shammy / ele [Accepted] Empty Sv: Enh shammy / ele [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet