Dhethlil Rogue (accepted)

Gå ner

Dhethlil Rogue (accepted) Empty Dhethlil Rogue (accepted)

Inlägg  Kungen i tis apr 19, 2011 7:51 pm

Din karaktärs namn: Salty Dhethlil

Klass: Rogue

Level: 85

Main Spec: Assasination

Off Spec: Combat

Proffessions (med skill): Engeneering ( 525 ) JC ( 450 )

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/dhethlil/simple

Har ilvl 346 Chest + hands (PVE) i bagen

Tidigare raiderfarenheter: Har spelat horde på outland sedan länge tillbaka, relativt ny som allians. Har dock inga raid achives på roguen, men på min horde har jag 9/12 erfarenhet i 10man, så jag vet va jag sysslar med Smile Sen om ni will ha wotlk achives så har jag dödat lk 10 man, lullat runt o dödat i naxxramas, dödat lite bossar här o där i ulduar också.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Lets Spoon

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Joinade bara denna guild eftersom den är 25 o behövde en levling guild. vill komma igång o raida!

3.Varför ansöker du till HoT: Svensk, rolig, seriös raiding guild Smile exakt va jag letat efter

4. Känner du någon i HoT: Nix, skulle inte tro det Razz

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nope

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? well.. min brorsha har tillgång, men bara till att betala gamecard^^ annars är accet mitt helt o hållet

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Absolut

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Till en början söker jag som Casual, men så fort jag får upp lite mer gear så söker jag dirr mode till raider.

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Eigandi

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 15, fyller 16 imorgon.. yaay

Nationalitet:

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Får erbjuda er det bästa jag har och lite till. nejdå, skön kille som gärna sitter o snackar med folk i guilden, men kan va seriös när det behövs som mest Smile en lagkamrat ^^

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Minst 2 i veckan

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Stealth, ToTT, Garrote, Vandetta, Mutilate tills 5 points, Repture, Mutliate, Slice nd Dize, Mutliate till 5 points, Cold blood, Envenom

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Absolut:)

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Absolut

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har jag nog Smile

14. Har du Ventrilo: Aboslut, Skype, mumble, you name it

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: Omen3, Recount, Deadly Boss Mode.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 8-9 , kan va internet som är lite segt ibland, men då äre själva comhem som krånglar, inte datorn ^^

Övrigt du vill lägga till: tja.. som ni själva ser och kommer undra är att jag knappt har gemat nå gear, har inte direkt haft råd än så länge eftersom jag la ner min själ och pengar på att dra upp engeneeringen till max för att kunna skaffa hjälmen. jag gillar pvpa också ^^ ja, är det nått ni undrar så släng mig ett whisper på Dhethlil eller skriv här Smile

Kungen
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4

Till överst på sidan Gå ner

Dhethlil Rogue (accepted) Empty glömde nämna saker

Inlägg  Kungen i tis apr 19, 2011 8:06 pm

Förlåt missade lite Razz
Cooking 450
Fishing 450
First Aid 450

Horde druiden, Eightynine

http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/eightynine/simple

Kungen
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Dhethlil Rogue (accepted) Empty Sv: Dhethlil Rogue (accepted)

Inlägg  Nimodii i tis apr 19, 2011 8:07 pm

Ser bra ut! Smile Du får svar så fort vi officerare läst igenom din apply och diskuterat vad vi ska göra Smile

M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99

Dhethlil Rogue (accepted) Empty Re dhethlil Rogue

Inlägg  Kungen i ons apr 20, 2011 4:09 pm

Kanon!Smile
Har ökat min gear lite med Meteor Shard (Dagger från sista bossen i SFK HC)
Samt Rogues t11 legs genom BH25.
Spelade lite med en pala tank, botanik, han kan nog säga lite om min dps o sånt ^^ ifall det skulle vara till någon hjälp (A)

Kungen
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Bexxie i tor apr 21, 2011 8:58 pm

Tjena!
Du är antagen som casual hos oss tills du har börjat få upp lite gear Smile
Whispra mig, Blaizy, Nimodii, Rollinn, Devilholk eller Kubbkung för en invite Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet