VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted]

Gå ner

VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted] Empty VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted]

Inlägg  Teimei i lör apr 23, 2011 10:13 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: VispGrädden

Klass:Mage

Level:85

Main Spec: Arcane

Off Spec: Frost

Proffessions (med skill): Enchanting:525 med en del 85 epic ench. Tailoring: 525, med vissa eic crafting cloth

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/vispgr%C3%A4dden/simple

Tidigare raiderfarenheter: Erfarenhet i Tbc raids, vissa wotlk. Ej raidat i wotlk ännu.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): The Grit

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Med tanke har ej sett dom raida ännu, och dom har en del progress men ej fått delta.

3.Varför ansöker du till HoT: För jag har hört att det är ett bra raiding guild & svensk med, som jag lägger bra prio på.

4. Känner du någon i HoT: LillSnörpa

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:
Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?

Endast jag som har tillgång till mitt account.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:

Jag ska läsa guild regler & raid regler så fort efter denna apply, då jag tar seriöst efter vad det finns för regler.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT:

Söker Främst som Raider, men vet ej ännu hur mycket jag kan spela då ja kanske får ett nytt jobb som kan ändra mina tider. Raider är som sagt prio1 och casual som nummer 2.

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: LillSnörpa

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 26

Vad har du att erbjuda oss i HoT:
En Social trevlig Norrlänning som hardcore raidat en del i tbc Samt som alltid ställer upp för guild medlemmar om det skulle behövas nå hjälp.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: kommer försöka vara så aktiv som möjligt om man skulle få en plats

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:Arcane barrage,Arcane Blast,Arcane Missiles, Spellsteal & frost orb,mirror image om möjligt.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Ja det kan jag. När jag hardcore raidade förr var det inte många pauser vi hade.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:
Ja det kommer jag, har jag inte gått en raid läser igenom ja alla taktiker för raiden, fixar mat,flaskor & pots

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
Inte vad jag vet, spelat många klasser.

14. Har du Ventrilo: Ja

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: Omen threat meter,deadly boss mod,Spell alerter,

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 10, ny köpt dator med 100mbit fiberlina

Övrigt du vill lägga till:
Jag är beredd att byta specc om det skulle krävas, även kunna byta specc helt & hållet om en kan en bättre än min nuvarande. Är öppen för förslag & spelar för det är roligt
Teimei
Teimei
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 39

Till överst på sidan Gå ner

VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted] Empty Sv: VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted]

Inlägg  Lillsnörpa/Wulvan i lör apr 23, 2011 10:26 pm

Tudeluu Vännen!

Håller tummarna för dig, lycka till cheers

Kram Lillsnörpa

Lillsnörpa/Wulvan
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 35

VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted] Empty Sv: VispGrädden Arcane/Frost Mage [Accepted]

Inlägg  Nimodii i sön apr 24, 2011 7:02 am

Ser alldeles utmärkt ut, fint skriven apply! Återkommer med svar så fort resten av grabbarna läst igenom applyen Smile

M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99

Inlägg  Incéptíon i sön apr 24, 2011 9:40 am

Yes! en norrlänning! Very Happy
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130

Inlägg  Teimei i sön apr 24, 2011 9:49 am

Låter bra!Smile jag är inne praktisk taget hela tiden såSmile så det är bara att whispa mig när du & grabbarna har pratat ihop er, men glömde skriva på övrig information att ja hade tänkt ändra namn senare någongång & till human istället=)
Teimei
Teimei
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 39

Inlägg  Sonac i sön apr 24, 2011 1:02 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  Lillsnörpa/Wulvan i sön apr 24, 2011 3:05 pm

Välkommen Grrädden Very Happy

Bäst du visar nu vad du går för Smile annars kommer mamma o ger dig lite spisk så du får fart på dig Razz Wink

Lillsnörpa/Wulvan
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 35

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet