Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted)

2 posters

Gå ner

Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted) Empty Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted)

Inlägg  Dedrater sön maj 08, 2011 2:45 pm

Din karaktärs namn: Dedrater

Klass: Mage

Level: 85

Main Spec: Frost

Off Spec: Fire / Arcane

Proffessions (med skill): 500 Tailoring - 359 enchanting

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/dedrater/simple

Tidigare raiderfarenheter: Har raidat sedan TBC där jag b.la körde Karazhan, Zul'Aman, SSC, TK, Mount Hyjal, BT. Har spelat mage i ca 5år, applyar nu som casual mest för att jag inte har tid till att spela så mycket men gillar fortfarande spelet och umgänget som förs med det. Jag har raiderfarenheter ifrån både hela TBC och hela WOTLK i stort sett. Just nu så kör jag mestadels arena och snackar skit med guildmembers Smile

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Inga på Outland, har b.la kört på Zenedar (Horde och Ally), Outland Horde, Dentarg Alliance och nu Outland Alliance.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Migrerade mellan olika servrar mellan TBC och Wotlk release. Samma mellan Wotlk och Cata.

3.Varför ansöker du till HoT: Ni verkar vara ett gött gäng och ni är svenskar, har tröttnat på internationella guilds då det oftast blir osammansvetsat och kaotiskt.

4. Känner du någon i HoT: Mjød

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nope

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är förhoppningsvis den enda ägaren Smile

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Har inte en aning om raidreglerna, men ska ta mig och läsa igenom dessa.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Casual

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Ja du, ingen egentligen - snabb konversation med Devilholk bara.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Ett gött skratt och idiotiska konversationer.

Dedrater
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-05-08
Age : 31
Ort : Kinna

http://www.100fps.se

Till överst på sidan Gå ner

Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted) Empty Sv: Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted)

Inlägg  Devilholk sön maj 08, 2011 2:48 pm

Acceptad och invitad! Välkommen! Smile
Devilholk
Devilholk
Admin
Admin

Antal inlägg : 376
Join date : 10-03-26

Till överst på sidan Gå ner

Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted) Empty Trial Raider

Inlägg  Dedrater tor sep 01, 2011 9:17 pm

Samma application, bumpar för att bli Trial Raider istället Smile

Dedrater
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-05-08
Age : 31
Ort : Kinna

http://www.100fps.se

Till överst på sidan Gå ner

Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted) Empty Sv: Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted)

Inlägg  Gäst tor sep 01, 2011 9:24 pm

Skulle vilja se en ny apply där du svarar på Raider frågor också.

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted) Empty Sv: Dedrater - 85 mage - Casual application (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet