Otrogen Pala tank! [Accepted]

Gå ner

Otrogen Pala tank! [Accepted] Empty Otrogen Pala tank! [Accepted]

Inlägg  otrogen i lör maj 14, 2011 2:49 pm

Din karaktärs namn: Otrogen

Klass: Draenei Paladin

Level: 85

Main Spec: Min MS är just nu Tank, men har gear för dom andra 2 speccsen med

Off Spec: healer/retri.. går efter vad som behövs Smile

Proffessions (med skill): Jag har Engineering (525) och mining (525)

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/otrogen/simple

Tidigare raiderfarenheter:
Vanilla: Vanilla spelade jag inte på, Började i början av TBC
TBC: Kara, SCC , TK , ZA, Hyjal , BT och SWP fram till M'uru (pre nerf) som resto druid
Wotlk: Naxx 10/25 hc (bugg på imortal fick inte mountet), OS 3D 10/25 , Malygos 10/25 , VoA 10/25 , Ulduar 10hc/25 vissa bossar på hc , ToC 10/25 HC, ICC 10/25 (Missade bara LK i hc) , Rubian 10/25 som hunter/lite pala i slutet
Cata: inte raidat en!

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Execution på Boulderfist

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Guilden förlorade för många spelare i cata så blev bara en 10 manna group med dom 10 först så blev 85 så nästa hela guilden lämnade, så jag och några vänner flyttade över till outlands.. Sen quita jag wow ett tag men nu är jag back :p

3.Varför ansöker du till HoT: HoT värkar vara en grymt trevlig guild, som har sina mål och raida Smile.. och som inte tvekar på och whipa lite hehe

4. Känner du någon i HoT: teimei

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej inget just nu!

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Japp det är bara jag, kan hända att bror min kör lite bgs men jag finns alltid i när heten så bara säga till så kommer jag Smile

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp jag har läst och är helt införstådd i dem

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raidar, men skulle inte det gå skulle en casual spot vara nice

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Pratat lite med Bexxie som va sjukt trevlig.. sånt gillas!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20år

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En trevlig grabb på 20 fiskar som gillar och ha kul, trevlig , alltid glad Very Happy..
Älskar och raida!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje dag! Smile

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Wings , avengeräs shield , judgement , hammer of the righteous , lite interupts om det behövs , shield of the righteous när den är på max.. sen så klart lite CD när det behövs

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Japp ska inte vara några problem med det Smile

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Det är nästan ett måste för alla som raidar tycker man, men man vet att vissa inte gör det.. men jag har alltid flask/pots , food , och läser på taktiker på alla bossar så fort det kommer nya

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Hade det varit Wotlk så hade jag haft det.. Men just nu har jag inte så mycket längre.. lite vet man nog fort farande

14. Har du Ventrilo: Japp har alla versioner Smile

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: omen , dbs är väll det jag kommer på just nu som är raid addons jag har :p

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: skulle säga 8-9 just nu , men blir snart en ny dator då blir det en klar 10:a

Övrigt du vill lägga till: Hmm att ifall någon tar illa upp av min sjuka humör haha så är det bara och säga till Very Happy..
sen kan jag till lägga att jag gillar och köra hc/bgs och annat så ifall någon skulle vilja köra något bara o skriva så kör vi!
Sorry för stavfelen men är lite för bakis just nu haha Very Happy, om jag har missat något viktigt säg till svarar direkt!

Ha en försatt trevlig helg!

// otrogen

otrogen
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Otrogen Pala tank! [Accepted] Empty Sv: Otrogen Pala tank! [Accepted]

Inlägg  Teimei i lör maj 14, 2011 4:56 pm

Halloj Carlos:)) trevligt att du kunde titta in!! Håller tummarna nu för dig mannen att du kan få chansen att komma in!!=) Du har ansökt till ett riktigt bra guild =)
Teimei
Teimei
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 39

Inlägg  Bexxie i lör maj 14, 2011 4:59 pm

Tjena!

Tack för din apply Smile Vi ska kolla igenom den och återkommer med svar så fort som möjligt Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Sonac i lör maj 14, 2011 5:20 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  otrogen i lör maj 14, 2011 5:22 pm

Tackar väntar nervöst på svar med en bira i handen haha Wink

otrogen
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3