Elemental/Resto Shaman [Accepted]

Gå ner

Elemental/Resto Shaman [Accepted] Empty Elemental/Resto Shaman [Accepted]

Inlägg  Zoggez i mån maj 23, 2011 5:06 pm

Din karaktärs namn: Tvärskägg

Klass: Shaman

Level: 85

Main Spec: Elemental

Off Spec: Resto, , men spelar ingen roll vilken av dom jag kör

Proffessions (med skill): Skinning 525, Leatherworking 525

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/tv%C3%A4rsk%C3%A4gg/simple

Tidigare raiderfarenheter:
ToC 5/5, ICC10 11/12 + 6/12 hc på en mage (denna http://eu.battle.net/wow/en/character/xavius/zoggez/simple)
ICC 12/12 som holy paladin (denna http://eu.battle.net/wow/en/character/twilights-hammer/thriw/simple)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Var officer i How We Livin på hellscream, men vi disbandade i höstas pga inaktivitet. (magen)
Hotlands Inc på twiligths hammer, var med där på pallyn ett tag efter vi disbandade How We Livin.
Är med i Hovada här men det är bara ett leveling guild

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: HWL se ovan, hotlands inc för att det var inget direkt organiserat.

3.Varför ansöker du till HoT: Tycker det är roligare att lira i svenska guild.

4. Känner du någon i HoT: Nej

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej, bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jadå

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider och Casual, tar väl vad som finns om jag får vara med

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Ingen, såg annonsen i forumet för ett tag sen.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 27

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Skön stämning och ställer alltid upp om jag kan och är hemma.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 50-75% beroende på att jag jobbar kvällar/helger lite då då.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: som elemental, Flame Shock, Lava burst, Sen Lightning bolt spam till LB reset och så Lightning bolts igen. Och så lite cd och potions när det ska användas.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Möjligtvis att jag behöver springa och pissa ibland, men tar ju inte mer än 1 min så

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Självklart

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jadå, har levlat allt utom druid och warlock till över lvl 70

14. Har du Ventrilo: Jadå, har alla Vent, TS och mumble

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: Omen, DBM, VuhDo (om jag healar), Quartz, Decursive, X-perl, och säkert ett par till jag inte tänker på nu.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: dator 10, internet 7 (tele2 kabeltv bredband tyvärr, men hoppas dom ska löst det denna veckan)

Övrigt du vill lägga till: Applyar på shamanen men hitta inte riktigt om det är nån specifik klass som söks, tycker det är väldigt roligt att lira shaman men kan definitivt tänka mig att lira nån annan klass om det är ett jättebehov av nåt.

Och är det nåt annat som jag missat så jaga mig ingame, är inne antingen på tvärskägg eller min präst healskägg.

Zoggez
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25

Till överst på sidan Gå ner

Elemental/Resto Shaman [Accepted] Empty Sv: Elemental/Resto Shaman [Accepted]

Inlägg  Nimodii i mån maj 23, 2011 7:31 pm

Ser bra ut! Återkommer så fort alla läst igenom och vi har diskuterat vad vi ska göra Smile

M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99

Inlägg  Sonac i tis maj 24, 2011 8:52 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet