Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

4 posters

Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Wrarh tor jun 30, 2011 9:20 pm

Din karaktärs namn: Wrarh

Klass: Druid

Level:360

Main Spec: Feral Tank

Off Spec: feral pvp

Proffessions (med skill): skinning o LW full på båda 525

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Wrarh/

Tidigare raiderfarenheter: Tbc Mh/Bt, Wtlk Icc 10/25 Cata: har jag dödat alla bossar förutom 2 bossar i bwd o iga i fireland

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): chronicles

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För jag vill göra nåt o inte bara vara med en sociel guild, jag vill ha lite mer fart i wowlivet Wink

3.Varför ansöker du till HoT: de verkar en bra guild o jag orkar inte med eng guilder, och en svensk guild hade varit nice samma språk i lättare att snacka o förstå varanda.

4. Känner du någon i HoT: Nej tror inte de jag känner inte många på servern Very Happy

5. Hur hittade du till oss: nån spamade i tradechatten Razz

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: nej de gör jag inte, varför ska jag göra de? vill ju joina er guild Very Happy

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? nej de är bara jag som har tillgång till mitt acc Ofc om inget annars skulle jag säga till att nån lira på accet så fall innan han/hon hade loggat in.

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: ja de har jag.

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Ingen faktis, inte va jag kommer på som sakt såg jag att ni leta folk i tradechatten

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: jag är 21 år gammal

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Jag har att erbjuda en feral huftat bra gear i tank men kan även gå som dps feral med bara socka om o enchat om inga problem. o den sociala biten har jag nog en massor är även hjäälpsam, o trevlig kille har nog mycket att komma med hoppas jag.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: så ofta jag kan, iaf i sommar kommer jag vara med i dom flesta, hoppas på de iaf, jag kommer försöka vara så aktiv jag kan.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Faerie fire när jag pullar eller börjar på en boss sen Lacerate till 3 - mangle -pulverize - lacerate till 3 - Maul - mangle- typ nåt så still så håller man på om om igen o tauntar när man behöver ofc.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: jadå de kan jag faktis inga problem, jag kommer hålla focus helavägen med.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: jappp de kommer jag kommer alltid vara redo för att köra raids innan raiden har äns börjat Very Happy

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja de har jag, men är jätte dålig på spells men jag är ganska kunnig på andra klasser med.

14. Har du Ventrilo: japp de har jag och även skype.

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: Dbm bara som hjälper i raids

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 7 på datan o 99 på nättet

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: jag är en skön kille på 21 år är snack glad o är på de mästa innom wow när jag inte har nåt att göra Razz haha
ganska social o trevlig Lite uttflippad ibland men vafan de bjuderman opå Very Happy

Wrarh
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Bexxie tor jun 30, 2011 10:09 pm

Tjena!
Tack för din ansökan. Vi officerare ska prata ihop oss lite så återkommer vi med svar ASAP!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Suthla tor jun 30, 2011 10:17 pm

Wrarh skrev:
Level:360
Fan ... Hur fixade du din lvl? Själv har jag fastnat på lvl 85
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Wrarh fre jul 01, 2011 6:58 am

Suthla skrev:
Wrarh skrev:
Level:360
Fan ... Hur fixade du din lvl? Själv har jag fastnat på lvl 85

Haha sorry jag måste läs fel xD eller iaf tänkt fel Razz de ska vara 85:P Trodde jag skrev de xD de ska vara ilvl 360

Wrarh
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Wrarh fre jul 01, 2011 6:59 am

Bexxie skrev:Tjena!
Tack för din ansökan. Vi officerare ska prata ihop oss lite så återkommer vi med svar ASAP!

//Bexx

Okej jag tackar så mycket för du tittade på apply

Wrarh
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Nimodii fre jul 01, 2011 11:24 am

Nu så har man fått kolla in armory, och måste säga de att de ser utmärkt ut gearet ditt!
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Wrarh fre jul 01, 2011 12:06 pm

Nimodii skrev:Nu så har man fått kolla in armory, och måste säga de att de ser utmärkt ut gearet ditt!

jag tackar så mycket för titten, ja jag försöker bara fixa ett nytt trinket men de är lite knivigt Razz haha men de kommer snart hoppas jag Very Happy

Wrarh
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Bexxie fre jul 01, 2011 2:13 pm

Tjena.
Vi har valt att acceptera din ansökan. Whispra mig, Blaizy, Rollinn, Nimodii eller Devilholk, alternativt fråga någon i guilden efter en officer.
Välkommen in i tältet!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad] Empty Sv: Feral Druid ( tank ) Wrarh [Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet