Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

X-fer Rizze Frost/Arcane Mage [Accepterad]

2 posters

Gå ner

X-fer Rizze Frost/Arcane Mage [Accepterad] Empty X-fer Rizze Frost/Arcane Mage [Accepterad]

Inlägg  Rizze ons jul 06, 2011 7:03 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Rizze

Klass: Mage

Level: 85

Main Spec: Frost

Off Spec: Arcane

Proffessions (med skill): JC 525/525, Mining 525/525 (Archaeology: 525/525, First Aid 525/525, Cooking 96/150, Fishing 4/75 Embarassed)

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/Rizze/simple (För övrigt har jag helt okej PvE gear. Ca. 360 ilevel)

Tidigare raiderfarenheter:
Vanilla: MC: Clearat AQ20: Clearat AQ40: 1 boss BWL: 3 bossar Onyxia: Clearat
TBC: Karazhan: Clearat Gruuls Lair: Clearat (av det jag kan minnas)
WOTLK: ToC: Clearat (normal), ICC: 8/12 bossar (normal), ICC (HC): "Lootship"
Cataclysm: BH: Clearat (dock inte den nya bossen!), BoT: Clearat, BWD: 2/6, TFW: 1/2

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Bilgewater Cartel

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För att jag vill testa på något nytt

3.Varför ansöker du till HoT: Loreia som ansökte till er är en irl polare och sedan jag inte har mycket att göra på min nuvarande server annat än arena så vill jag helt enkelt testa på något annat.Smile

4. Känner du någon i HoT: Det skulle vara Loreia som ni nyligen rekryterade.

5. Hur hittade du till oss: Genom Loreia då han sökte efter en ny guild och hittade er.

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nope

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag som har tillgång till det! (It's my precious!)

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: I skrivande stund ansöker jag som casual.

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Endast Loreia. Då jag försökte leta efter en officer att prata med så raidade ni FL och kände att det kanske var lite olägligt.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En halvt galen kille som gärna bjuder på sig själv och som kan vara väldigt pratglad!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:-

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:-

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:-

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:-

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:-

14. Har du Ventrilo:-

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har:-

16. Gradera din dator samt internet från 1-10:-


-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Om ni nu letar efter fel på armory så lovar jag att det finns en logisk förklaring till allt!....åh ja just det...Jack Sparrow approves this application aswell! pirat

Rizze
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-07-06

Till överst på sidan Gå ner

X-fer Rizze Frost/Arcane Mage [Accepterad] Empty Sv: X-fer Rizze Frost/Arcane Mage [Accepterad]

Inlägg  Bexxie ons jul 06, 2011 7:48 pm

Tjena!
Eftersom du ansökt som casual så är du välkommen in i tältet Very Happy
Whispra mig, Nimodii, Blaizy, Rollinn eller Devilholk, eller fråga någon i guilden efter en officer.

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet