Paksoi Holy Präst [Accepted]

Gå ner

Paksoi Holy Präst [Accepted] Empty Paksoi Holy Präst [Accepted]

Inlägg  Paksoi i fre jul 08, 2011 11:05 am

Din karaktärs namn:Paksoi

Klass:Priest

Level:85

Main Spec:Holy

Off Spec:Disc (kan respeccas och den behöver det me)

Proffessions (med skill):Taloring (143) och enchanting (137)

Armorylänk:http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Paksoi/advanced

Tidigare raiderfarenheter:TBC downade jag ZA, Kara och SCC och i Wrath downade jag allt förutom 2 bossar i Ulduar, Allt i naxx Razz och allt framtill professorn i Icc (downade hela TOC me såklart) inget på hardmode dock Sad Sen har jag downat Magmaw i BWD och sen första bossen i BOT.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):EQ

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För att den låg på en död server och jag tröttnade på att det knappt fans något på AH och det var jobbiga kö tider osv...

3.Varför ansöker du till HoT: Jag vill se content och ha kul medans jag gör det! Jag vill såklart downa en heldel bossar! Och jag älskar progress! Smile

4. Känner du någon i HoT:Nej tyvärr..

5. Hur hittade du till oss: Frågade en av era raiders (Teimei) om eran hemsida

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är bara jag som har tillgång till mitt konto

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yepp

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Teimei, men jag frågade typ bara om hemsidan och om ni var intresserade av fler spelare Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Ett glatt humör och en riktigt duktig healer (Wipa gör inte mig något! det är inte gearet jag är ute efter det är umgänget och bara spela som ett team)

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: om inte 3 av 3 så 2 av 3 i inga problem

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Jag healar så det är lite svårt att säga nån rotation precis.. Det blir lite så att man försöker använda det som inte är dyrast och inte överheala i onödan!

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jag röker inte så det är inget problem. Mat ska man äta innan raids osv! Så jag kan nog sitta framför datorn till början till slut.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Såklart! Den som inte läser upp taktiker den ska skämmas!

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag känner ju till mycket om druider och sen kan jag lite om shamaner.. Man kan väl lite om en och en annan klass men det är inte så mycket att snacka om Smile

14. Har du Ventrilo: Såklart!

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: DBM, Omen, Dicursive! jag änväder Grid och Powerauras!

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: Ja

Övrigt du vill lägga till:

Paksoi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 5

Till överst på sidan Gå ner

Paksoi Holy Präst [Accepted] Empty Sv: Paksoi Holy Präst [Accepted]

Inlägg  Teimei i fre jul 08, 2011 11:27 am

Lycka till med ansökan mannen!Smile
Teimei
Teimei
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 39

Inlägg  Nimodii i fre jul 08, 2011 11:28 am

"16. Gradera din dator samt internet från 1-10: Ja" Va inte riktigt de svar som vi vill ha på den frågan:P Annars såg väl applyen helt ok ut.

Sen har jag lite åsikter om din gemmning och de att de fattades en del enchants.

Men vi återkommer med svar så fort vi officerare har pratat ihop oss.

M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99

Inlägg  Toadíe i fre jul 08, 2011 1:02 pm

If I may.
Det jag la märke till var att du bytt bort en jävla massa haste. vilket imo går före mastery. I typ alla speccs som präst. annars tyckte jag det ser bra ut men det är inte upp till mig att avgöra.
Lycka till med din apply

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305

Inlägg  Paksoi i fre jul 08, 2011 1:10 pm

Det där med hasten är lite tricky.. Den spöar ju manan.. men jag fattar va du menar Smile kanske behöver lite guidning är lite ny med präst Razz Har spelat druid healer ett bra tag! lvlade up denna för ca 2 veckor sen Smile

Paksoi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Toadíe i fre jul 08, 2011 1:14 pm

Det är sant att du tar ut mer mana. Men istället för 20mastery - 20 spirit gems sätt då INT och spirit eller bara rena spirit gems så klarar du dig fint. Timea med trinkets och shadowfiend så kan du heala nästan i en evighet. + det har mkt med rotationen du använder. Spammar du flashheal och greaterheal så sure du går oom. det är lite knep och knåp för att få det gå ihop. Men jag är "elitist" kör mitt eget race och det funkar bra. Bara mitt tycke som sagt Smile

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305

Inlägg  Paksoi i sön jul 10, 2011 1:00 pm

Nimodii skrev:"16. Gradera din dator samt internet från 1-10: Ja" Va inte riktigt de svar som vi vill ha på den frågan:P Annars såg väl applyen helt ok ut.

Jag skulle säga att det är väldigt stabilt så det blir 10! vi sitter bara 2 stycken på detta internei också så det flyter på perfa Smile

Paksoi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Paksoi i tis jul 12, 2011 11:01 am

Vart det semester nu?

Paksoi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Nimodii i tis jul 12, 2011 1:53 pm

Paksoi skrev:Vart det semester nu?

De har vart mycket runt om bland officerarna i guilden här på senaste, men du ska nog se att du får ett svar innom kort.

M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99

Inlägg  Paksoi i ons jul 13, 2011 9:58 pm

Okej!

Paksoi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Sonac i tor jul 14, 2011 8:58 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet