Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Joggan - 376 MM hunter [Accepted]

2 posters

Gå ner

Joggan - 376 MM hunter [Accepted] Empty Joggan - 376 MM hunter [Accepted]

Inlägg  Joggan tis sep 20, 2011 8:29 pm

Då jag inte tål mallar skriver jag allt själv, självklart tar jag med all den info ni vill veta från eran mall! Wink

Karaktär info:
Min karaktär heter Joggan, en hunter i sina bästa dagar och är självklart level 85!
Mainspeccen är Marksman, sitter även med en BM som offspec.

Mina proffessions är följande:
Alchemy/Jewelcrafting 525 - Hunter
Enchanting/tailoring 525 - Priest (alt)

Armorylänk till den söta jäkeln: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Joggan/simple

Huntern samt mina alts är för tillfället på horde sidan, men faction byte är inga problem! Wink


Erfarenhet:
Då jag har vandrat runt i azeroth sedan vanilla har jag en hel del erfarenhet från raids.
MC - Done
BWL- Done
Ahn'qiraj 40/20 - Done
Naxxramas lvl 60 - 4/15
Gruuls lair - Done
Karazhan - Done
Magtheridon - Done
MH - Done
-Här påbörjade jag ett break tills slutet av WotLK-
BoT - Done
BWD - Done
FL - Done hc 0/7

--------------------------------------------------------
Tidigare guild(s) samt varför jag valde just er!:
Ubiquity, playstar(nuvarande)

Jag har fått min FL progress med guilden Ubiquity, dock inträffade en del insidenter som erfterföljdes av en jäkla massa dram. Detta drama lädde i sin tur till en i stort sätt guild dispand.
Efter detta, försökte jag pluss 7 andra från ubiquitys raid core starta på nytt i guilden Playstar, även detta misslyckades! Därför sitter jag här nu och skriver denna ansökan.

Jag valde att gå på jakt efter en passande guild efter allt drama som uppstått, då jag fick nys om denna genom tre andra gamla guild mates som sökt, så tänkte jag att det inte skulle skada att skicka en ansökan. Ni hade även i stort sätt samma progress som mitt förra guild som passade mig perfekt! Sen måste jag ju även säga, med guild namnet "Hjältar som Tältar" kan ni inte vara något annat än en ordentlig drös med sköna människor. Wink

-------------------------------------------------------------------------------------

Enda som har tillgång till kontot? - Självklart!
Reglerna är lästa och uppfattade! Kommer utföra mitt yttersta för att följa dessa!
Den plats jag söker är Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------
Information om mig själv:
Jag är en pöjk på 22 år samt bosatt i Örebro. Jag är en person med humor, bra moral och socialitet.
Det jag kan medföra till er är en glad spelare som alltid ställer upp till sina medspelare, samt dyker upp i tid och är alltid förberädd på att göra sitt yttersta!
-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor -
Jag kommer kunna närvara under alla raids som det ser ut i nuläget. Jag är en mycket stresstålig spelare och klarar fler wipes än de flesta, skadar dock inte med en fem minuters pause någon gång var tredje timme Wink

Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
Då jag har 7 andra karaktärer runt en level 80 så ja, mer på vissa, mindre på andra.

Har du ventrilo:
Självklart, jag har även en fungerande mic som jag mer än gärna används ifall det skulle behövas!

Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
Deadly boss mods samt Omen threat meater.

Gradera din dator och internet från 1-10:
Skulle väl säga si sådär en 7-8 på datorn samt en 9 på min uppkoppling.
-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga: Jag blev lat i slutet då jag skrev ansökan då detta inte är min starka sida, insåg även att jag borde gjort den efter mallen från början silent Dessa tillfällen då man önskar att man inte var så efterklok. Som sagt innan, jag är en gamer och inte en svenskalärare, så felstavningarna bjuder jag på! Wink

Joggan
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Joggan - 376 MM hunter [Accepted] Empty Sv: Joggan - 376 MM hunter [Accepted]

Inlägg  Bexxie tis sep 20, 2011 8:47 pm

Tjena.
Tyvärr så söker vi inga raiders just nu, men en svensklärare eller två skulle inte skada...



Nej då, tack för din ansökan. Ska höra med resten av packet så återkommer vi när vi vet Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Joggan - 376 MM hunter [Accepted] Empty Sv: Joggan - 376 MM hunter [Accepted]

Inlägg  Gäst ons sep 21, 2011 9:41 pm

Tjena,

Du är välkommen till oss. Whispra aktiv officer för invite.

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Joggan - 376 MM hunter [Accepted] Empty Sv: Joggan - 376 MM hunter [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet