Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

3 posters

Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Nalonna ons nov 09, 2011 5:41 pm


Din karaktärs namn: Nalonna

Klass: Hunter

Level: 85

Main Spec: Marksmanship

Off Spec: Marksmanship (pvp) ananrs BM (pve)

Proffessions (med skill): Herbalism (525) Maning (50) precis börjat Very Happy

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Nalonna/simple

Tidigare raiderfarenheter: e jag har inte varit så harcore under cata på min hunter men min main blood dk har jag 7/7 hc och 7/7 25man men under wotlk på min hunter var jag med i en riktig hardcore guild där jag togg ner han lich king 25 och 11/12 25 hc så jag var rättså satsig under den tiden Very Happy

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): just nu whitchapel men dem vill inte ha en hunter i sin raid grp värkar det som Sad (precis miggat till outland)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: för dem vill inte ha en hunter värkar det som Very Happy

3.Varför ansöker du till HsT: för ni värkar va en bra guild med hardcore rading kollat på ert gear på vissa så ni ser ut att vara hardcore + e exp är skit bra i cata och det är det jag letar efter och för ni värkar vara soicala

4. Känner du någon i HsT: nä det gör jag inte synd nogg men jag hoppas jag lär känna er alla rikitgt bra Very Happy

5. Hur hittade du till oss: jag har sett er många gåner i sw och undrat sak jag apply til dem. dem värkar vara bra ooch nu när jag har läst om er så har ni bra exp i cata och för att ni är en svenk guild

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? nej ingen anna har tillgång till mitt acount Very Happy

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: ja jag läste igenom dem men tror jag ska rabbla igenom dem en gång till Very Happy

8. Ansöker du som raider eller casual: både och det får ni avgöra men kmr jag inte med i första team är jag villig att join andra team eller har ni inget jag jag hjälpa till att starta ett Very Happy

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: på min msn står det att jag är 96:a men jag är 17 år blir 18 sanrt Very Happy

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: jag har att erbjuda en bra spirit och jag bruakr kunan höja många till att ha roligt och börja snacka och ha kul jag kan även bjuda på en bra dps Very Happy

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: jag har alltid tid för att raida

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja det kan jag kan hända iblan att jag behöver gå lite tidigt men det är typp en gång per månad om inte minder Very Happy

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja min main är ju blood dk så jag kan ju spela dem Very Happy

12. Har du ventrilo: yes det har jag

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: dbm er den viktigaste jag har men sen är mitt ui också viktigt när jag raidar så jag har full koll sä jag använder shadowunit frame Very Happy sen kan jag ta emot fler tips om addosn för jag har inte så många elr har inte hittat några men på dk har jag mest tanking addosn och sånt Very Happy

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8-9 behöver ny prosesor och grafik kort men jag köper nytt snart och fyller snart år och det är ju ju l så det lösser sig Very Happy men datan fungera bra och mitt Internet fungera perfekt händer att jag lagar till ibland för jag har trådlöst men jag får fiber kabel snart så det lösser sig med

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: ja som sakt jag letar ju efter en svensk guild med hög exp som gärna tar i mot mig för jag har ju inte lika bra gear som ni men jag kan också joian ett andra team och jobba mig uppåt i gear och lte mear exp men jag ser ett fel på mitt gear jag saknar en enchant på mitt head och mina shoulder är ju inte så bra så jag behöver bara byta ut dem så har jag bra raiding rear för Firelands. men jag vill ju också joian guilden för den värkar vara en schyst och för den är svensk men har ni inget andra rading team jag kan joian vill jag gärna börja som social och se om jag kan jobba mig uppåt för att kunna raida. men det var all från mig ha de gött grabbar och tjejer och gl i den ny patchen med raidandet /Nalonna Very Happy

Nalonna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-09

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Atombulle fre nov 11, 2011 4:05 pm

Bara lite nyfiken. Vad heter din DK och på vilken server är den??

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Atombulle fre nov 11, 2011 4:06 pm

Och sen hoppas jag att du är medveten om att detta är ingen hardcore guild.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Nalonna fre nov 11, 2011 4:13 pm

Atombulle skrev:Och sen hoppas jag att du är medveten om att detta är ingen hardcore guild.

//Atom

ok men vad jag har sett så klara ni av fl bra och just nu är det det jag letar efter Very Happy

Nalonna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-09

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Nalonna fre nov 11, 2011 4:20 pm

Atombulle skrev:Bara lite nyfiken. Vad heter din DK och på vilken server är den??

//Atom

min main dkn heter Novocane och den är på bronzebeard men den är inte blood längre kör frost och uh nu för kom på att det var roligare som dps men kan även mycket om blood Very Happy men kolla upp den Very Happy

Nalonna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-09

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Baltica mån nov 14, 2011 10:02 pm

Hej!

Vi nekar dig i detta läge då vi känner att vi har tillräckligt med hunters. Vad vi också ställde oss frågande till är varför du applyar med en hunter här när du har en hel hög med HC-erfarenhet på din DK?

Lycka till Smile

/Baltica

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Nalonna tis nov 15, 2011 5:12 pm

Baltica skrev:Hej!

Vi nekar dig i detta läge då vi känner att vi har tillräckligt med hunters. Vad vi också ställde oss frågande till är varför du applyar med en hunter här när du har en hel hög med HC-erfarenhet på din DK?

Lycka till Smile

/Baltica
nä jag har ju miggat hit för att jag vill spela med irl och jag skulle inte direkt migga min dk för jag är medi en hardcore guild på den sen har dem hunter i vårt team i pathfinders Very Happy

Nalonna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-09

Till överst på sidan Gå ner

MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline] Empty Sv: MM hunter apply till hjältar som tältar<3 [Decline]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet