Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted]

3 posters

Gå ner

Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted] Empty Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted]

Inlägg  Valouria tis nov 22, 2011 4:34 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Valouria

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: Holy

Off Spec: Prot

Proffessions (med skill): Herb (525) Enchanting (525)

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Valouria/simple

Tidigare raiderfarenheter: För att kort sammanfatta det; 90% av föregående expansioner. 7/7 i firelands, samt Beth, Shannox, Baleroc, Majordomo i HC mode. Kan alla tacts i övriga cataclysm raids vid normal mode.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Hjältar som tältar, Swedish elites.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: "Hjältar som tältar". För att jag slutade med wow och försökte få livet i ordning. Tog tag i studierna, thaiboxningen och ordnade livet kort sagt.

3.Varför ansöker du till HsT: Vill återvända till seriös raidande. Guilden nådde mina förväntingar och diggar folket.

4. Känner du någon i HsT: Känner en hel del indirekt under tiden jag var med er.

5. Hur hittade du till oss: Glömde aldrig bort guilden Smile.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?: Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes sir!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Grym healing, skön stämning och bättre möjligheter till progress. Kan dessutom tanka/dpsa i framtida raids.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 90% med tanke på att jag har körlektioner som kan riskera att krocka med raid schemat.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes det kan jag.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Mages.

12. Har du ventrilo: Ja det har jag.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Deadly boss mode. Mer är jag inte i behov av men kan fixas.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 7.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Diggar Burger King reklamen i hemsidan o,O Whooper meny för 10 spänn!

Tack på förhand!

Valouria
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-08-09

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted] Empty Sv: Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted]

Inlägg  Bexxie tis nov 22, 2011 5:10 pm

Nog för att jag inte spelar längre, men denna kille är grym! Rekommenderas starkt av mig!!
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted] Empty Sv: Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted]

Inlägg  Sonac tis nov 22, 2011 7:04 pm

Välkommen till Hots wispra Baltica, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted] Empty Sv: Holy Paladin återvänder till Hjältar [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet