Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Paladin Tank [Accepted]

2 posters

Gå ner

Paladin Tank [Accepted] Empty Paladin Tank [Accepted]

Inlägg  zunda91 tis dec 20, 2011 7:40 pm

Din karaktärs namn: Botanik

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: Prot

Off Spec: Holy

Proffessions (med skill): Jc och mining

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Botanik/simple

Tidigare raiderfarenheter: Har raidat sen naxx var Smile

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Jävla liv om guild namn

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: jag leavar den för jag vill ha en bra guild Smile

3.Varför ansöker du till HsT: För jag vet att dom är bra o Schyssta Smile

4. Känner du någon i HsT: Jag känner några för har spelat där tidigare

5. Hur hittade du till oss:

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är bara jag som har tillgång

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: jag har läst dom nåra gånger så jag fattade allt rätt

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider om det finns någon chans o komma med Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: jag kan erbjuda er än ganska bra tank Razz

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alla om det inte är någon irl som är fel

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja, det kan jag

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag kan lite om alla klasser

12. Har du ventrilo: Jag har ventrio mix och ventrilo 3.0

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: deadly boss mod recount omen

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8

zunda91
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 5
Join date : 11-04-07

Till överst på sidan Gå ner

Paladin Tank [Accepted] Empty Sv: Paladin Tank [Accepted]

Inlägg  Sonac tor dec 22, 2011 7:05 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet