Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

feral cat[Accepted]

3 posters

Gå ner

feral cat[Accepted] Empty feral cat[Accepted]

Inlägg  fredrik060 sön jan 01, 2012 4:46 pm

Din karaktärs namn: Zyliah

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Feral cat

Off Spec: Boomkin, bear, resto

Proffessions (med skill): Engineer 525 JC 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Zyliah/simple

Tidigare raiderfarenheter: Naxx, ToC, ICC, BWD, TOTW, BoT, FL. har lirat sedan vanilla.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Omnia, Ego, A Fistful Of Dollars

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Inaktivitet, jag och två kompisar som startade guilden, men det är bara jag som är aktiv.

3.Varför ansöker du till HsT: Ni verkar vara ett vettigt gäng som är svensk talande, har ett stort sug efter att börja raida igen

4. Känner du någon i HsT: Nej

5. Hur hittade du till oss: Har haft några members ifrån er till våran guild när vi var aktiv.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? endast jag

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: japp

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 28

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En stabil spelare som kommer förberedd kollar upp taktiker och jag kan min klass utan och innan, kan köra alla speccs

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 3ggr i veckan

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja

12. Har du ventrilo: ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Omen, clique

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 6

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

fredrik060
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-01-01

Till överst på sidan Gå ner

feral cat[Accepted] Empty Sv: feral cat[Accepted]

Inlägg  Baltica mån jan 02, 2012 6:57 pm

Tjena!

Tack för din apply. Dock skulle vi vilja se dig i PvE specc istället för PvP. Så om du loggar ut i den istället så kan vi kika på det.


/Baltica

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

feral cat[Accepted] Empty Sv: feral cat[Accepted]

Inlägg  Sonac tor jan 05, 2012 9:24 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

feral cat[Accepted] Empty Sv: feral cat[Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet