Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Thefierceswe - DK Tank[Accepted]

2 posters

Gå ner

Thefierceswe - DK Tank[Accepted] Empty Thefierceswe - DK Tank[Accepted]

Inlägg  LyandriaNr1 tis jan 03, 2012 2:12 pm

Skulle ta 7 dagar att göra ansökan med ett eget account här, så fyllde i uppgifterna och bad Lyandria posta på sitt account här.
Hörde ni behövde tanks, så miggade hit inatt, jag är super ultra mega duper bra, jag lovar o svär!

==========================================================

Din karaktärs namn: Thefierceswe

Klass: Deathknight

Level: 85

Main Spec: Blood

Off Spec: n/a

Proffessions (med skill): Enscription & Mining (max)

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Thefierceswe/simple

Tidigare raiderfarenheter: BoT, BwD, FL, DS
Dock ej på denna karaktär, men har så många karaktärer och ingen är main, om ni vill kan jag skriva alla mina karaktärer så kan ni se min progress, som är väldigt utspridd från alla karaktärer.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Per aspera ad astra och brb, på terokkar realm

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Ingen progress, folk ville inte lära sig o raida, men har kvar andra chars där

3.Varför ansöker du till HsT: Raiding spot som tank

4. Känner du någon i HsT: Lyandria

5. Hur hittade du till oss: Genom lyandria

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? bara jag

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jajemen

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 24

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Kan erbjuda er ett mindre problem att tänka på; En tank som ställer upp på raids och som är påläst

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: När jag behövs

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har kört sönder alla karaktärer utan rogue o shaman, har 85 på alla andra

12. Har du ventrilo: Ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Tauntmaster, DBM, Decursive, Tidyplates, deathstrike

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator 9 - Internet 8

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Min stackars morfar är numera inte längre bland oss, min hund heter Sixten, han springer snabbt Basketball

LyandriaNr1
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-12-05

Till överst på sidan Gå ner

Thefierceswe - DK Tank[Accepted] Empty Sv: Thefierceswe - DK Tank[Accepted]

Inlägg  Sonac ons jan 04, 2012 6:05 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet