Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

3 posters

Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Endumblondin ons mar 07, 2012 6:27 pm

Din karaktärs namn: Endumblondin

Klass: Hunter

Level: 85

Main Spec: Survival PvE

Off Spec: Marksman PvP

Proffessions (med skill): Skinning 540 Jewelcrafting 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Endumblondin/advanced vet att jag saknar en shoulder enchant men håller på att fixa den nu!

Tidigare raiderfarenheter: Bwd 6/6 bot 4/4 fl 7/7 ds 1/8 bara :/ men jag vet tacts för alla bossar Smile vi kan ha en frågestund om ni vill veta hur mkt jag kan.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Honor capped, How to Kill, jävla liv om guild namn, The espada.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag leavade The espada för det var ett levling guild. Jag lämnade Jävla liv om guild namn för det splitrades, Jag lämnade How to kill för det splitrades, jag är i Honor Capped men det är ett PvP guild och jag vill byta till PvE guild.

3.Varför ansöker du till HsT: För att jag vill ha ett bra och seriöst raiding guild, inget som bara skiter i raidsen för att dom är trötta och inte får någon progress.

4. Känner du någon i HsT: Har gjort, Botanik

5. Hur hittade du till oss: Botanik

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag, loggar in på mitt acc får dom en smäll

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: JA

8. Ansöker du som raider eller casual: raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: ett glatt humör, en bra och aktiv hunter!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: alla

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Kiss/bajs paus

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja

12. Har du ventrilo:ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Deadly boss mods, Raidachiver.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator : 10 internet 8

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Endumblondin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6
Join date : 11-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  sträv ons mar 07, 2012 7:34 pm

Tja har en fråga ! Hur ser din pve rotation ut? 3)

sträv
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25
Join date : 12-01-01

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Endumblondin ons mar 07, 2012 7:38 pm

min PvE rotation : Huntersmarks>serpent sting > cobra shot x3 > explosive shot > black arrow > arcane shot x2 för att dumpa focus, sedan den igen utan black arrow för den är på cd. och när jag får Lock and Load så gör jag explosive shot x2

Endumblondin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6
Join date : 11-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  sträv ons mar 07, 2012 7:42 pm

Såg nämligen att du reforgade bort haste när du bör ha 20% haste. För då hinner du skjuta 3x cobra shots före explosive shot är redo! En tanke bara!

sträv
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25
Join date : 12-01-01

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Endumblondin ons mar 07, 2012 7:42 pm

Okej tack ! borde kanske reforga om !

Endumblondin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6
Join date : 11-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  sträv ons mar 07, 2012 7:47 pm

Kolla runt lite o läs forum så ser du hur du ska göra vad för stats o reforga bort osv ^^

sträv
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25
Join date : 12-01-01

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Endumblondin ons mar 07, 2012 7:51 pm

yes

Endumblondin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6
Join date : 11-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Endumblondin ons mar 07, 2012 8:23 pm

nu har jag reforgat enligt Noxxic.com som är en väldigt bra informations sida! titta igen Very Happy reforgade bort hit för man skulle bara ha 8% och reforgade till haste har nu 15%

Endumblondin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6
Join date : 11-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Sonac lör mar 10, 2012 11:23 am

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Xcentrique Yogï för inv eller fråga nån i guildet efter en officer

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Endumblondin sön mar 11, 2012 7:10 pm

sry men vill inte joina, tack för att ni tog er tiden till den! hittade ett annat guild me schyssta killar

Endumblondin
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6
Join date : 11-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Endumblondin- Survival hunter. [Accepted] Empty Sv: Endumblondin- Survival hunter. [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet