Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Terrestial, Warriortank. [Declined]

3 posters

Gå ner

Terrestial, Warriortank. [Declined] Empty Terrestial, Warriortank. [Declined]

Inlägg  Terrestial fre maj 14, 2010 5:32 pm

Character Name: Terrestial

Class: Warrior

Level: 80

Main Spec: Protection.

Off Spec: Protection, men med lite andra talents.

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Terrestial

Alts: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Acrasia (Min gamla main sen 70 tiden, med alla achivements som warriorn kanske inte har)

Raid Experience: TBC: Karazhan/Gruul/Magtheridon, prövat lite i SSC/TK med. (På priesten) Alla förutom Vezax & Yogg i Ulduar10, lite osäker på hur mycket jag har i 25. (Priesten igen). Allt i Naxx 10/25 / Sarth 10/12 / Tyvärr ingen i Malygos, men det är för att när det var aktuellt så ville inte guilden ta med min präst. 11/12 I ICC10 med båda gubbarna, och vet allt upp till sista fasen LK på 10man, och 6/12 på Warriorn i 25manna.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s): Hellbikers Kill Fight (Naxx 10/25 tiden på prästen) sen andra ströguilder som inte är värda att nämna.

2. Why did you leave your previous guild(s): Tog paus när jag var som aktivast för annat, och blev kickad. Tillbaka nu dock, mycket aktiv med.

3. Why are you applying to Grotesque?: För att jag vill börja spela seriöst igen i en guild, och att ni är svenska gör det bara bättre. Skolarbete som ska lämnas in på måndag, men sen är det helt lugnt med tider och allt. (Mycket plugg Lördag/Söndag)

4. Do you know anyone in the guild? Nej.

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild? Nej.

6. Are you applying to other guilds at the moment? Nej.

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it? Det är bara jag som har acess till mitt account, och så kommer det förbli.

8. Have you read the guild rules and the raiding rules? Ohja.

9. Are you applying for raider rank or a casual member? Raid.


RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation your are using? Det som behövs för att hålla aggro.

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals? Äter alltid före raids.

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics? Alltid.

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ? Bara om präst tyvärr, eftersom det alltid har varit min main annars.

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have : Deadly boss mods, Big Brother, Omen, Grid (För att se om någon annan får aggro) är väll ungefär dom jag använder aktivast.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Your Age: 18, fyller 19.

Your Nationality: Svensk.

Do you have Vent?: Självklart, alla versioner.

What do you think you can add to our Guild ?: En social (När skolarbetet är klart, då det bara är studenten efter det Smile) och trevlig person, som kan sin klass som han spelar som main.

Terrestial
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 10-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Terrestial, Warriortank. [Declined] Empty Sv: Terrestial, Warriortank. [Declined]

Inlägg  Shovit fre maj 14, 2010 10:37 pm

tack för din app! Vi återkommer med svar Asap affraid Basketball


Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Terrestial, Warriortank. [Declined] Empty Sv: Terrestial, Warriortank. [Declined]

Inlägg  Terrestial lör maj 15, 2010 4:40 pm

Edit: Dock så har gearet uppdateras med lite smått och gott just nu. Så en in-game inspect krävs nog, om jag inte hinner logga ut. Smile
Och att jag har sockat defense är för att de craftade delarna från ICC inte har någon defense alls, och detta kräver att jag sockar om gearet tills vidare.

Terrestial
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 10-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Terrestial, Warriortank. [Declined] Empty Sv: Terrestial, Warriortank. [Declined]

Inlägg  Suthla ons maj 19, 2010 10:42 am

ja, en av oss har visst slackat lite med att svara dig.

iaf, jag beklagar både att vi har varit fruktansvärt långsama med ett svar och att din ansökan har dessvärre blivit avböjd.
som det är nu har vi fullt med warrior tanks.

Tack för ditt intresse

Mvh Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Terrestial, Warriortank. [Declined] Empty Sv: Terrestial, Warriortank. [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet