Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rogue/Warrior apply[Accepted]

2 posters

Gå ner

Rogue/Warrior apply[Accepted] Empty Rogue/Warrior apply[Accepted]

Inlägg  Ziflex tor jun 21, 2012 11:09 am

Din karaktärs namn: Ziflex

Klass: Rogue

Level: 85

Main Spec: Combat PvE

Off Spec: Sub PvP

Proffessions (med skill): Mining- 525 Engi- 525 Cooking - 525 det är väl dom som är värda att veta kan jag tänka mig:D

Armorylänk:

Tidigare raiderfarenheter: Oj vet inte riktigt vart jag ska börja men har lirat WoW sedan tidigt TBC och tagit ner alla bossar som har varit aktuella vid tillfället och har fortsatt att spela upp till nu.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): har inte spelat så länge på just den här servern så här har det mest blivit lvling guilds. Spelade på Ravenholdt tidigare och någon guild som skulle kunna vara värd att nämna där är väl REFUSED isåfall. I TBC var det serverns då bästa guild men tack vara en ganska död server flyttade många och jag gick med i en skön belgisk casual guild som hette Brains are soulbound. Vet dock inte om den finns kvar heller. Troligtvis kan det vara några som har gjort en remake på guildet.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Guildet splittrades upp tyvärr och många flyttade till olika servrar, även jag tack vare en väldigt död server.

3.Varför ansöker du till HsT: För att jag har fått test lira en raid med er och ni verkar som ett gäng stört sköna lirare i min smak. Stämningen är trots allt ett av det viktigaste i en guild Very Happy
Sedan så är det ju klart jag vill få ut någon progress så klart Very Happy

4. Känner du någon i HsT: Har pratat lite med Angelface tidigare och fick tips via honom om den här sköna guild. Men annars känner jag väl ingen annan ännu.

5. Hur hittade du till oss: Tips av Angelface.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja. Läser i skrivande stund.

8. Ansöker du som raider eller casual: Båda två. Mest casual för tillfället.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 26

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Jag är en skön avslappnad kille som skulle kunna bjuda på många dryga och roliga skämt och är öppen och lyssnar mer än gärna på taktiker och tips och tår åt mig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: beror på vilka raid tider men dom flesta skulle jag kunna tro.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Absolut. Vill alltid fullfölja raids innan jag slutar för dagen Very Happy

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: JA

12. Har du ventrilo: JA

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Deadlybossmode. threatmeter men
kan utan problem skaffa flera nödvändiga.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Jag ligger här sjuk med laptopen i nävarna och jag hoppas det är någorlunda läsbart det jag nyss har skrivit men om det är något som är luddigt så är det bara att fråga mig om minsta lilla Very Happy Annars får ni ha det bra och GÖT MOS som vi säger i Götet!!

[b]

Ziflex
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-06-21

Till överst på sidan Gå ner

Rogue/Warrior apply[Accepted] Empty Sv: Rogue/Warrior apply[Accepted]

Inlägg  Yogï fre jun 22, 2012 10:31 am

ja du skötte dej bra på raidet i veckan, tacklade allt bra.
så de e bara å säga välkommen in i tältet.
för här e vi bara goa gubbar, som vi oxå säger här i göteborg Smile
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet