Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fryst - Unholy DK[Accepted]

2 posters

Gå ner

Fryst - Unholy DK[Accepted] Empty Fryst - Unholy DK[Accepted]

Inlägg  fryst sön aug 12, 2012 7:23 pm

Din karaktärs namn: Fryst

Klass: Death Knight

Level: 85

Main Spec: Unholy

Off Spec: Blood

Proffessions (med skill): skinning 355/ mining 350

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Fryst/simple

Tidigare raiderfarenheter: ICC på 80 tiden. LFR dragon soul.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Sera Nocte och Creative Warfare

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Inte tillräckligt aktiv varken på raida eller socialt

3.Varför ansöker du till HsT: Har ett gäng IRL kompisar som kör i denna guild och är ute efter en svensk guild.

4. Känner du någon i HsT: Jadå! irlkompis med Goatlick och Zoggez

5. Hur hittade du till oss: via ovanstående

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är den ända.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Svar ja!

8. Ansöker du som raider eller casual: båda kan man väl säga, skulle vara kul att joina på raids men saknar det sociala när man är inne så det skulle vara trevligt med lite sånt med.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: social och aktiv spelare. lyssnar och förstår snabbt och är inte helt inkompetent som vissa andra man spelat med, som inte fattar även när man förklara om och om igen. sånt gör mig tokig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 80% av gångerna. om jag inte har något viktigare som måste göras så kommer jag vara tillgänglig

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: absolut.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja.

12. Har du ventrilo: inte förtillfället, nyformaterad dator. men tar 2 sekunder att fixa om jag nu blir accad!

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Grid, Omen Threatmeter. har även recount.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator : 7/10 - sitter på en hyffsad bärbar med skärm, t-bord och mus. Inet - 9/10: Kör 30Mbit det bästa jag kan få till där jag bor. från Telia så mycket sällan problem med det.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Som jag skrev känner Goatlick och zoggez, dom är aktiva och duktiga och ligger väl i samma klass!
tack och bock för mig!

fryst
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-08-12
Age : 31

Till överst på sidan Gå ner

Fryst - Unholy DK[Accepted] Empty Sv: Fryst - Unholy DK[Accepted]

Inlägg  Yogï mån aug 13, 2012 9:06 pm

Du är så välkommen in i guildet, som vän i första taget.
Raider är nåt jag vill diskutera in game..
bara pilla en officer med en tältpinne å kryp in =)

/mvh Yogi
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet