Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kimbax - Feral Druid Tank - Shattered Hand transfer [Accepted]

2 posters

Gå ner

Kimbax - Feral Druid Tank - Shattered Hand transfer [Accepted] Empty Kimbax - Feral Druid Tank - Shattered Hand transfer [Accepted]

Inlägg  Kimbax lör aug 18, 2012 12:56 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Kimbax

Klass:Druid

Level:85

Main Spec:Feral Tank

Off Spec:Bygger ett boomkin inte bra tho

Proffessions (med skill):Herb/Alchemy 350 (skillade enbart får att göra cauldron i gammla guilden kommer skilla upp något annat)

Armorylänk:eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Kimbax/simple

Tidigare raiderfarenheter: Spelat på olika chars, raida lite casual i ICC 10 man runt 6-8HC i en kompis guild sedan i mop började ta fart då jag downa allt normal bot/bwd/totfw sen firelands tog jag Ragnaros normal prenerf (normal jag vet men fortfarande ganska svår Smile ) sen 5/7 HC dagen då Dragon soul kom downade jag 4/8 Normal på 1½ timme sen tog jag paus från raidandet o nu har jag 7/8 HC madness nere o inte spine

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Booty Bay Surfers Club

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Low populated server kan inte hitta folk

3.Varför ansöker du till HsT: För att raida o ha kul Smile

4. Känner du någon i HsT: Naj

5. Hur hittade du till oss: Genom Eitan som e polare me Blaizy

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Duktig spelare en riktig nörd om vi ska va ärliga älskar att nörda mig in i speccs builds o experimentera

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alltid i princip finns undan tag om saker händer såklart men annars alltid

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes box!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: jag har raida mycker o läser jätte mycket om alla klasser så kan allt iprincip utom lock o rogue (kan lära mig Smile

12. Har du ventrilo: Yes

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:Omen, Extra CD, DBM

14. Gradera din dator och internet från 1-10: om det är wow vi snackar om så är det en 10a Smile

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Transfer Asap Laughing

Kimbax
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Kimbax - Feral Druid Tank - Shattered Hand transfer [Accepted] Empty Sv: Kimbax - Feral Druid Tank - Shattered Hand transfer [Accepted]

Inlägg  Yogï lör aug 18, 2012 2:37 pm

vi har faktiskt behov av aktiva tanks. å din exp är mycket bra.
välkommen in i tältet, bara pilla på en officer så du får en inv.
/mvh Yogï
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet