Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Onkelfester- aracne) ansökan [Declined]

2 posters

Gå ner

Onkelfester- aracne) ansökan [Declined] Empty Onkelfester- aracne) ansökan [Declined]

Inlägg  superjohan1 lör maj 15, 2010 1:43 pm

Character Name:Onkelfester

Class:Mage

Level:80

Main Spec:aracne

Off Spec:fire

Armoury Link: http://http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Onkelfester

Alts:har en hunter

Raid Experience:har gjort nästan hela naxx 10, och har gjort sista bossen på 25, har klarat hela toc 10,25. och har gjort första bossen på icc 10 men inte på 25

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s):jag är med i en guild som heter klockren

2. Why did you leave your previous guild(s):för jag trivs inte så bra i den

3. Why are you applying to Grotesque?:jag vill ha schysst guild med lite sköna mänskior Smile

4. Do you know anyone in the guild?nix

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild? jag känner angelface.

6. Are you applying to other guilds at the moment?nix

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it? det är bara mitt acont och ingen annan kan lösenordet

8. Have you read the guild rules and the raiding rules?ja det kan jag Smile

9. Are you applying for raider rank or a casual member? Raider


RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation your are using?jag kör aracne och jag kör med aracne blast när jag får 4 av den då tar jag aracne misssiles

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals? jadå

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics? jag jag kan tacs jag brukar kolla upp tactics innan raiden

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ?ja då jag har spelat det mesta under min tid.

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have :ja jag kör med nui och db jag kör med recount med
---------------------------------------------------------

Your Age:19 fyller 20 den 6 agusti

Your Nationality:swe

Do you have Vent?:självklart kör man med vent

What do you think you can add to our Guild ?:en trevlig kille som vill gjärna träffa nya kompisar. och jag tål att bli till sagd.

superjohan1
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 10-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Onkelfester- aracne) ansökan [Declined] Empty Sv: Onkelfester- aracne) ansökan [Declined]

Inlägg  Palmil sön maj 16, 2010 6:39 pm

Du har redan sökt en gång å fått ett nej. men nu får du ett Nej till. tack för din apply

Palmil
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 127
Join date : 10-03-25
Age : 36

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet