Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tank warrior - Riolu (Accepted)

3 posters

Gå ner

Tank warrior - Riolu (Accepted) Empty Tank warrior - Riolu (Accepted)

Inlägg  Toadíe tis jun 08, 2010 4:23 pm

Din karaktärsnamn: Riolu

Klass: Warrior

Level: 80

Main Spec: Prot

Off Spec: Arms eller en annan prot specc

Armoury Link: http:// http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Riolu

Tidigare raid erfarenheter: Wotlk, har jag kört nästan allt. jag har kört allt upp till freya i ulduar 10. efter det slutade jag lira. Har inte kört alla 25manna
men 10 har jag klarat mig igenom det mesta som det är just nu.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): N O M A D S

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Dom hade 9 tanks.. lite väl mkt tycker ja

3.Varför ansöker du till Grotesque: För att få komma igång med spelandet och raidandet. Verkar vara en härlig guild. gött att det än svensk och raidtiderna är nog dom bästa jag sett faktiskt.

4. Känner du någon i Grotesque: Nej tyvärr inte. känner inte så många på servern överhuvud taget eftersom jag är nyflyttad från Twisting Nether

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej. Känns bättre att bara ha en aktiv apply till en guild. Blev nekad att joina en annan guild idag för att dom hade för många tanks. men NEJ jag har ingen annan aktiv apply till någon annan guild.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag som har tillgång till detta kontot. Kan hända att jag ber en polare gå in och köra en WG eller nått sånt om jag behöver för att jag är borta eller så.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja det har jag gjort.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Nationalitet: svensk.

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En härlig person som gärna är med och diskuterar och håller igång. Men samtidigt väldigt fokuserad när det gäller raids.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Med dom tiderna ni har. jämt.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Min tank rotation är väl som alla andras. Typ när jag börjar på en boss eller dyligt så börjar jag ofta med concussive blow, thunder clap, shield slam, revenge (om det går), (om SAB proccar kör jag shield slam igen, devestate, samt håller uppe heroic strike hela tiden. inga vita slag ska synas.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja det kan jag om det inte blir nått akut.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Japp Jag tar med mig buffmat till hela raidet. Kör fishfeast.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Det skulle isåfall vara mage men inte så mkt. Lirat warrior sen wow släpptes.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Ventrilo - Ja... Addons - DBM, Recount, atlas, grid.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: datorn just nu är lite kraslig men kommer nytt graffekort inom en månad. internet ger jag 8.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Tank warrior - Riolu (Accepted) Empty Sv: Tank warrior - Riolu (Accepted)

Inlägg  Rollinn tis jun 08, 2010 7:24 pm

Återkommer med svar snarast

Mvh Rollinn
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161
Join date : 10-03-31

Till överst på sidan Gå ner

Tank warrior - Riolu (Accepted) Empty Sv: Tank warrior - Riolu (Accepted)

Inlägg  Toadíe ons jun 09, 2010 11:46 am

Jag vet att jag slackar enchs på vissa delar just nu, det fixas på en kvart ifall jag kommer in Smile

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Tank warrior - Riolu (Accepted) Empty Sv: Tank warrior - Riolu (Accepted)

Inlägg  Shovit ons jun 09, 2010 4:27 pm

Välkommen till GrotesQue.

Whispa Shovit, Suthla, Rollinn eller Palmil för invite!
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Tank warrior - Riolu (Accepted) Empty Sv: Tank warrior - Riolu (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet