Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ludmila, retadin [Declined]

4 posters

Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Ludmila fre jun 11, 2010 12:53 pm

Din karaktärsnamn: Ludmila

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: Retribution

Off Spec: Holy / Prot ( har bättre gear till holy än prot atm )

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Ludmila

Tidigare raid erfarenheter:
Pre BC:

Spelade tyvärr inte under den här tiden, var mestadels Counter-Strike som gällde då.

TBC:

Här som min WoW"karriär" började, var inte så aktiv gällande raidandet utan var mest lite casual med komisar.

Wotlk:

Maly10&25 - avklarat
Os10&25 - avklarat (+2 i 25man)
Naxx10&25 - avklarat
Ony10&25 - avklarat
Ulduar10 - upp till Mimiron
Ulduar25 - upp till Yogg p2
ToC25 - avklarat
ICC10 - har endast dräpt skelettjätten Marrowgar, men har kunskap om i stort sett alla bossar upp till lk


--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Raidade med Booty Bay Bullies på servern Talnivarr innan jag bestämde mig för att migrera hit till Outland. ( Bror min spelar här och eftersom det endast är jag som spelar WoW i mitt kompisumgänge så passar jag på att spela på en server där man känner någon iaf. )

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
Lämnade BBB ( Booty Bay Bullies ) eftersom jag var lite oense om hur guilden sköttes så lämnade guilden.

3.Varför ansöker du till Grotesque:
Därför att ni verkar vara en ganska stark guild och från min syn, en väldigt bra guild att slå sig ner i.

4. Känner du någon i Grotesque:
Nej, förhoppningsvist något som kan komma ändras framöver Smile.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:
Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Icke sa Nicke.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem:
Ja

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque:
raider _eller_ casual, är fullt medveten om att min nuvvarande gear inte är utav topkvalité men det är något jag försöker förbättra så fort som möjligt. Om raiderspot inte är möjlig så är jag mer än villig att försöka mig på en casual ( kanske man kan jobba upp sig från casual - raider? )

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Nationalitet: Svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque:
Är en väldigt dedikerad person när jag väl har satt upp ett mål och fullföljer, 99 av 100, av dom målen. Har en ganska udda humor, har tendens att skratta åt det mesta Sad, i vissa fall kan det ju vara bra medans i andra inte lika bra Razz.


-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: All, är nämligen arbetslös nu efter studenten så det kommer inte att vara några större problem.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Jag ska inte ljuga, eftersom jag inte är direkt förtjust i siffror så brukar jag hålla mig uppdaterad på Elitistjerks, rotation heter FCFS - First Come First Serve, vilket innebär att man smäller av sina dpsspells när dom är ur CD, min lista är följande - Judgement - Hammer of Wrath ( När dom är under 20% ) - Crusader Strike - Divine Storm - Consecrate - Exorcism - Holy Wrath ( Om undeads eller demons är närvarande ).

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Ja, det kan jag.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:
Absolut, även fast jag inte är superbra med siffror så är jag ett läshuvud och har extremt lätt att komma ihåg det jag läst tidigare och även utföra kommandon.
Jag har alltid med mig egna flasks, pots och buffmat, använder dom även i pugs.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
Jag har kunskaper om Priest och Rogue, har inte riktigt funderat ut hur det kommer att hjälpa mig i framtiden under nya bossfighter dock.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:
Jag har Ventrilo 3.0 och 2.1.x installerade, klara att köra.

Mina addons är följande -

GearScore - Måste hålla mig underättad nu när alla skriker skyhöga Gearscore för simpla instancer
CLCRet - Det visar min priotieringslista angående spells osv.
Grid
InternalCooldowns
OmniCC
PallyPower
Skada
Speedy Actions
DBM

15. Gradera din dator samt internet från 1-10:7 på dator och 10 på internet Har aldrig haft någon disconnect såvida inte min leverantör gör något otroligt korkat ( aldrig hänt dock ). Datorn då, datorn är inte splitterny, haft den i 3 år och fungerar mer än perfekt, kan köra WoW på högsta grafiken utan problem.

Hoppas att jag gav tillräckligt med information,

Om ni har något på hjärtat så kan ni antingen dra iväg en email eller viska min in-game på Ludmila.

Mvh,

Jocke

Ludmila
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-11

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Suthla fre jun 11, 2010 8:56 pm

Hejsan Jocke/ludmila!

Vi ska jobba med din ansökan, men det kan dock ta allt ifrån instant till flera dagar.

en liten fråga; du nämnde din att din bror spelade här. Vad heter hans gubbe?
rörande din gear, jag ser att det finns flera delar som du snabbt kan ersätta genom att bara köra hc's.

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Ludmila fre jun 11, 2010 9:01 pm

Hejsan Suhtla,

Min brors gubbe heter Jemapp och han spelar rogue.

Du har så rätt så att jag snabbt kan byta ut genom att köra hcs, däremot har jag haft oturen att saker och ting inte droppas ( Tyrannical Beheader grr :@ ), men även andra grejor. Arbetar på att byta ut delar för triumphs också, inte långt ifrån med frost heller för t10.

Har du fler frågor så tveka inte att fråga. ¦]

Mvh,
Jocke

Ludmila
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-11

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Destiny a.k.a Legendary fre jun 11, 2010 9:38 pm

Du har nog ansökt till fel guild, för vi har ingen rogue som heter Jemapp :p
Destiny a.k.a Legendary
Destiny a.k.a Legendary
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 59
Join date : 10-04-04

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Ludmila fre jun 11, 2010 9:40 pm

Hej Destiny,

Jag tror inte att jag sa att han spelade i gillet Razz utan snarare att han spelar på server. Smile Ursäkta om jag var så otydlig i appen.

Ludmila
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-11

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Destiny a.k.a Legendary fre jun 11, 2010 9:53 pm

Oj! Nej, ursäkta mig. Jag hade nog behövt ett par extra timmar sömn igårnatt :p Appen är välskriven, jag hade bara skummat igenom det lite Smile
Destiny a.k.a Legendary
Destiny a.k.a Legendary
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 59
Join date : 10-04-04

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Shovit sön jun 13, 2010 7:09 pm

Ansökan avslagen.

För mer information, kontakta mig ingame

Mvh
Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Ludmila, retadin [Declined] Empty Sv: Ludmila, retadin [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet