Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined]

3 posters

Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined]

Inlägg  Dalle ons jun 16, 2010 3:51 pm

Din karaktärsnamn: Dalle

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: Protection

Off Spec: använder inte så mycket offspecc men isåfall är det holy för att jag skaffar gear från raids.

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Dalle

Tidigare raid erfarenheter: jag har kört sedan TBC då jag var holy och nu på Wotlk så började jag med Protection och det blev jag väldigt glad över för det kändes som mitt specc. jag har kört i Wotlk naxxramas 10/25 , ulduar har jag inte helt klarat men har gjort typ 7-8 bossar där.
toc 10 har jag klarat av men inte toc 25 har bara sista bossen kvar där , sen har jag både klarat icc 10 och icc 25 till 4/12 ( har aldrig vatt med i guilds som klarat det längre för att alla guilds jag vatt med i har dom bara gett upp och guilden har splittrats.
Onsdagar 19-22
Söndagar 17-21
Måndagar 19-22
Dom här dagarna passar bra för mig för att jag har ändå ingenting och göra dom dagarna.
--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): kommer jag inte ihåg har varit guild lös i typ 2-3 månader på grund av att alla guildsen man vatrit i har splittrats

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Det splittrades

3.Varför ansöker du till Grotesque: För att jag vill ha ett riktigt seriöst och moget guild och som jag såg i ansökan så är ni ett moget guild så det passar fint för mig.

4. Känner du någon i Grotesque: nej tyvärr inte.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? jag har endast tillgång till mitt konto.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: japp, jag förstår tiderna och att vi ska vara 1 kvart innan raidet börjar och förståss att vi ska ta med pots / flask och veta taktikerna och ha tålamod och inte vara så mycket rädda och att om jag joinar så måste jag vänta 2 veckor innan jag blir en raidare.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17 3/4

Nationalitet: svensk / skånsk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: att vara en tålamod tanker som älskar guildet och försöker ställa upp för andra.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: så mycket jag kan

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: min rotation är lite konstig hahaha,
min rotation lyder att jag börjar med avenger's shield - judgement of wisdom - holy shield - consecration - hammer of the righteous - shield of the righteous

det är typ så sen förståss andvänder jag mina taunt spells med när någon är i fara

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja det kan jag

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: ja.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:nej, jag håller på med en horde shaman men har bara 4800 gs så xP

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: jag kan skaffa ventrilo, men jus tnu har jag ingen mic och letar efter den som fabian. , jag använder bara GearScore, Omen, Deadly boss meter och recount

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 6

Dalle
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-16

Till överst på sidan Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Sv: Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined]

Inlägg  Shovit tor jun 17, 2010 7:22 pm

tack för din apply. Vi återkommer med svara ASAP Smile'

/Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Dalle, Prot Paladin 5400 GS

Inlägg  Dalle sön jun 20, 2010 2:50 pm

ahh tack, började undra när man skulle få svar, haha
men jag förstår om ni kommer declina pga. att jag bara klarat 4 bossar i icc

Dalle
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-16

Till överst på sidan Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Sv: Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined]

Inlägg  Rollinn ons jun 23, 2010 9:04 am

Förlåt för att vi är sega men många jobbar just nu men lovar svar innan 20.00 ikväll
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161
Join date : 10-03-31

Till överst på sidan Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Dalle, Prot Paladin 5400 GS

Inlägg  Dalle ons jun 23, 2010 1:14 pm

sure thing höhö

Dalle
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-16

Till överst på sidan Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Sv: Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined]

Inlägg  Shovit ons jun 23, 2010 1:25 pm

Din ansökan har tyvärr blivit avslagen. För mer info. Whispa mig ingame.

/shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined] Empty Sv: Dalle, Prot Paladin 5400 GS [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet