Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted]

3 posters

Gå ner

Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted] Empty Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted]

Inlägg  zzorrow mån sep 13, 2010 7:53 pm

Din karaktärsnamn:Zzorrow

Klass:Warlock

Level:80

Main Spec:Demo

Off Spec:ingen

Armoury Link: http://

Tidigare raid erfarenheter:

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Blackwater buccaneers

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Ni stack

3.Varför ansöker du till Grotesque:Rasmus och mamma spelar här

4. Känner du någon i Grotesque: Zzalk Zzparow Suthla Rollin + ett par till

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:Nope

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Rasmus och mamma har det kan inte gömma pass för dom =)

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ajemen

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque:Casuel men kan komma på raider om ni behöver

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:14

Nationalitet:Svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: Jag kan allt, jag har spelat med wow guden zzalk så länge jag har spelat så det finns inte nått jag inte kan.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:alltid

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:jepp

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:jepp

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:jepp

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:jepp

15. Gradera din dator samt internet från 1-10:8 är min data Zzalks är en 20 poängare men den får jag inte spela på

zzorrow
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted] Empty Sv: Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted]

Inlägg  Rollinn mån sep 13, 2010 9:56 pm

zzorrow skrev:Din karaktärsnamn:Zzorrow
Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: Jag kan allt, jag har spelat med wow guden zzalk så länge jag har spelat så det finns inte nått jag inte kan.

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161
Join date : 10-03-31

Till överst på sidan Gå ner

Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted] Empty Sv: Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted]

Inlägg  Suthla tis sep 14, 2010 5:35 am

zzorrow skrev:

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Ni stack


Razz
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted] Empty Sv: Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted]

Inlägg  Suthla tis sep 14, 2010 8:58 pm

höll på glömmat ... välkommen till guildet!
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted] Empty Sv: Zzorrow 80 Warlock (Zzalks son) [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet