Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted]

2 posters

Gå ner

Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted] Empty Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted]

Inlägg  Moosecrap mån okt 11, 2010 11:23 pm

==========================================================

Din karaktärsnamn: Moosecrap

Klass: Druid

Level: 80

Main Spec: Resto 5.1k gs

Off Spec: Balance

Armoury Link: http://

Tidigare raid erfarenheter: UBRS(Haha) MC, BWL, ONY, ZG, AQ20,40 , Kara, SSC, ZA, Nax , Ulduar

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Massvis, har lirat på många olika servrar, och precis miggat till denna servern med ett par polare från IRL.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Tog en paus från wow på några månader då jag tyckte att det inte hände så mycket. Detta var innan ICC kom.

3.Varför ansöker du till HoT: Sällskapet! Saknar den sköna /g chatten, möjligheter till att utveckla min gubbe, då jag sitter fast i träsket med att inte ha achivement till ICC och inget annat gear jag behöver typ.

4. Känner du någon i HoT: Nix, svara på ett medelande i trade Smile

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nix

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag Smile

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Haha, skummade faktist bara igenom dem, men när ni läser detta så har jag gjort det Very Happy

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Måste man välja Wink? Kommer nog raida så mycket jag får.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 22

Nationalitet: Sverige

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Jag är en schyst, mogen kille som är väldigt social av mig. Anser mig själv som en ganska duktig spelare, och en trevlig prick Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Fram till Nyår kommer jag kunna vara med 3-4 dagar i veckan. Om det finns lite framförhållning kommer jag nog kunna vara med på varje raid Smile

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Beror på om jag är tank healer eller raid healer. Tank , hålla alla HOTs uppe 24/7 och spamma Nourish Smile Raid healer = Wild Groth + rejuv på allt typ och Nourish

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja Smile

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja! Ska fixa upp Cooking inom kort, så då kommer jag även att kunna ge buffmat till raiden.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Skulle säga att jag har mer än så, då jag har varit aktiv inom Arena (2100 som mest)

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Ja, förtillfället bara DBM, men addons som behövs kommer laddas ner.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 7.5

Hoppas detta verkar tilltalande, och att jag kommer se er i /g snart Smile Har ni andra frågor är det bara att slänga iväg ett /w!

Ha det bra!
Moosecrap
Moosecrap
är varm i kläderna
är varm i kläderna

Antal inlägg : 107
Join date : 10-10-11
Age : 35
Ort : Karlskrona/Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted] Empty EDIT*

Inlägg  Moosecrap tis okt 12, 2010 1:22 am

Har gjort de första 4 bossarna i ICC 10 nu ikväll xD
Moosecrap
Moosecrap
är varm i kläderna
är varm i kläderna

Antal inlägg : 107
Join date : 10-10-11
Age : 35
Ort : Karlskrona/Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted] Empty Sv: Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted]

Inlägg  Shovit tis okt 12, 2010 5:09 am

Tack för din app.
Vi återkommer med svar ASAP

/Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted] Empty Sv: Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted]

Inlägg  Shovit tis okt 12, 2010 3:40 pm

Välkommen!
Whispa, Shovit, Sonac, Suthla eller Riolu för inv
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted] Empty Sv: Moosecrap, Resto Druid / Balance PvP [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet