Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted]

Gå ner

Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted] Empty Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted]

Inlägg  Gäst ons okt 27, 2010 8:38 pm

Din karaktärsnamn: Incéption

Klass: Death Knight

Level: 80

Main Spec: Blood Tank

Off Spec: Unholy DPS

Armoury Link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Inc%C3%A9ption

Tidigare raid erfarenheter:
mc,bwl,zg på 60
tk,ssc,mh,bt på 70
allt från naxx till halion i 25m på 80.
(icc10+25 12/12) RS10+25 (1/1) RSHC 5% whipe.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Offtopic, var på lightnings blade som var min gamla main guild, som disbandade. Mer infos kan fås om min gamla main, kontakta mig ingame om så vara en intressant fråga Smile. Jag faction changade och flyttade från Lightnings blade till outland. Jag var en gammal horde spelare.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Guilden disbandade. Mitt tillfälliga guild är mitt eget, försökte starta ett eget 10m , men funkade ingen bra så är bara kvar där.

3.Varför ansöker du till HoT: Verkar vara en helt okej guild, plus svensk är ju fint också.

4. Känner du någon i HoT: Nej.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Ja, ingen annan kan mitt PW.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja. Det har jag.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: raider.

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Några random, har frågat runt lite ang frågor osv.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:21

Nationalitet: svensk

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Jag har raidat ganska mkt, kan man säga. Har vart hardcore raidet ett tag, sen trappade jag ner. Har experience i det mesta som finns ute. Några är väll lite rostiga fortfarande, efter mitt break.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: jag kan raida alla dagar utom tisdagar och torsdagar.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: 2x Death strikes, 2 heart strikes osv... Runestrike när den kommer, Blood tap för att köra 2 heart strike elr 1 death strike, Emp rune wep + dacing runewep , sen kör jag upp diseases. För att maximera Threaten.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jao det går, kanske någon toa paus en gång under kvällens gång elr? Razz

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja, så klart.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja, jag har spelar holy priest på den flesta bossar i icc och RS 10+25. Sen har jag spelat dk i hela icc10+25.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Jag har ventrilo, och headset. Har DBM,Omen,xperl. Mina andra addons buggar nu efter patchsen.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 9½. Köttar på bra.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted] Empty Sv: Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted]

Inlägg  Suthla fre okt 29, 2010 9:32 am

Tjenare inception!

beklagar att det tagit tid, vi kommer att gå igenom din app snarast möjligast.

en snabb fråga: skulle du kunna fylla i dina talents på typ MMO och länka den hit sedan? wow armory visar hela tiden fel för mig.
Glöm ej att lägga in Glyphs med.
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted] Empty Sv: Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted]

Inlägg  Suthla sön okt 31, 2010 9:14 pm

Tja!

Välkommen till HoT:s

kontakta Suthla, Shovit, Sonac eller Riolu för en invite
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted] Empty Sv: Blood (tank) DK. För wotlk + cata. [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet