Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted)

3 posters

Gå ner

Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted) Empty Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted)

Inlägg  Affélay lör apr 16, 2011 9:28 am

Din karaktärsnamn:Affélay

Klass:DeathKnight

Level: 85

Main Spec:Blood

Off Spec:Frost

Armoury Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/aff%C3%A9lay/simple

Tidigare raid erfarenheter:Baradin Hold, (Icc 11/12 tog aldrig LK) På min lock

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Lets Spoon ( den sociala )

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:För att jag vill raida, Ingen social guild

3.Varför ansöker du till HoT:Vill vara med i en svenks guild, och raida

4. Känner du någon i HoT:Cáss är min kompis, han tipsade mig sedan har Sickoh ansökt också. Lirar med dom

5. Ansöker du till ett annan guild samtidigt som du ansöker hos oss:Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?Bara jag OFc

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem:Nej men ska

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT:Raider

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med:Ingen, bara blivit tipsad Cáss

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:19

Nationalitet:Sverige

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Ja något hoppas jag Very Happy

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 80-100 % tränar Måndagar 21-23, Torsdagar 16-18 och lördag 9-11

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:DoD, BB , HS, RS, BB, Försöker använder mest BB och HS, gripar och tauntar om det behövs Och självklar DS så ofta det går,Försöker få upp all dots sedan pestilence.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Behöver väll en pisse paus ibland men annars Grönt om det inte är kvällsmat, då måste man ju äta

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Köper pots av en kompis, sedan maten för jag väll fixa bara. Ja kommer läsa på taktiker. Kan allas buffar och så för att maximera allt

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:Kan Hunters och locks, har väll en liten inblick i vad dom andra kan göra, Kan allas buffar och så för att maximera allt

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:Har ingen ventrilo för tillfället men kan ju ladda ner, Kör med Omen, DMB ja om jag behöver mer är det väll bara att ladda ner

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 8 skulle jag säga Very Happy
Affélay
Affélay
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-04-16
Age : 32
Ort : Falköping

Till överst på sidan Gå ner

Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted) Empty Sv: Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted)

Inlägg  Nimodii lör apr 16, 2011 10:29 am

ser väl helt ok ut, enda som fattas är professions.



vi återkommer när vi alla har läst och pratat igenom din apply Smile



M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted) Empty Sv: Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted)

Inlägg  Bexxie sön apr 17, 2011 10:45 am

Tjena!
Välkommen till oss i Hots! Whispra Sonac, Bexxie, Nimodii, Rollinn eller Devilholk för en invite, alternativt prata med någon i gillet som kan se om en officer är inne.

Happy gaming! //Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted) Empty Sv: Affélay Blood Dk/ OS Frost (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet