Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Senaste nytt 27/4 2011

Gå ner

Senaste nytt 27/4 2011 Empty Senaste nytt 27/4 2011

Inlägg  Bexxie ons apr 27, 2011 9:55 am

Känns som att det är dags att uppdatera lite vad som har hänt på senaste tiden i guilden.

Våra forna guildleaders (Suthla och Shovit) tog ett break för ett tag sen, vilket resulterade i att några officerar fick gå in och styra upp guilden. Dock var det inte det enklaste med tanke på att vi hade många spelare som på ett eller annat sätt inte var lika aktiva längre, av olika skäl. Främst märktes det på vårt raidande, då många "nyckelpersoner" ej varit närvarande.

Det som då gjordes för att försöka gå guilden på fötter igen var att Moosecrap sa ifrån sig sin roll som officerare eftersom även han tagit ett break, Rollinn fick ta över ledarpinnen efter Suthla och Shovit, och undertecknad och Nimodii promotades till raidofficerare. De som hållit fanan högt har varit Kubbkung och Sonac, eloge till dem!
Vi började rekrytera igen, och har fått in väldigt många nya medlemmar. Dock slackas det fortfarande en del på signs. Jag vill passa på att slänga in en påminnelse om att man kan signa som unavailable också, i fall man inte kan, istället för att inte signa alls. Har du signat dig, och inte dyker upp i tid vilket resulterar i att folk får sitta och vänta på dig, får du -100 dkp. I alla fall.
Det som vi siktar mot nu är att försöka få igång en 25mannagrupp att raida med, och trots att vi har tillräckligt med både trials och raiders för att fylla en hel 25manna grupp, så får vi inte till det just nu. Återigen där få jag påminna er om att signa er.
Vi officerare vill även att ni som är nya och ej har vanan inne går in och kollar forumet, helst varje dag. Det kan finnas viktig information som ni behöver ta del av. Var gärna lite aktiva också. Släng gärna in en bild i "Roliga IRL-bilder" tråden Smile

Vi ska fortsätta att rekrytera spelare i den mån det behövs, för att kunna kliva in 25 man starka och piska upp Nefarian.
I och med 4.1 så kommer både ZA och ZG att droppa epics, vilket bara ger fördelar. Man kan enklare geara upp sin char, och det kommer förhoppningsvid även att ramla in fler Maelstorms i gbanken. I den mån det finns, så kan raiders få ut enchantingmats ur nämnda bank, prata med en officerare.

De epics som ligger i gbanken kan köpas ut till reducerat pris, prata även där med en officerare.


Till sist hoppas jag att alla har haft en trevlig påsk, och att ni ser fram mot sommaren lika mycket som jag gör Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet