Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

DW-Frost DK [Accepted]

4 posters

Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Quaddle tor jun 30, 2011 3:10 pm

==========================================================

Din karaktärs namn:

Klass: Cevemy

Level: DK

Main Spec: Frost-dw

Off Spec: Frost-2h

Proffessions (med skill):
Skillar för tillfället upp blacksmithing tillsammans med mining och ska byta ut mining mot engineering senare.

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Cevemy/simple

Tidigare raiderfarenheter: Jag har raidat lite tagit dom första bossarna i BWD på mitt ena main, men har mest riktat in mig på pvp under cata.
Har däremot raidat flitigt enda sedan vanilla på min priest, och i slutet av WOTLK på min druid.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Inget värt att nämna på denna gubbe

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Lvl 25 guild för att lvla/geara fort

3.Varför ansöker du till HoT: För att jag är ute efter en svensk raiding/social guild med kompetenta medlemmar vilket är vad jag har erfarat från er sida.

4. Känner du någon i HoT: Nej

5. Hur hittade du till oss: No idea tbh =)

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är ensam med att ha tillgång till mitt konto då jag har authenticator

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Little bit of both =)

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Wulvan (och några andra) om frågan vart man applyar.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17, snart 18.

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En kompetent spelare som kan läsa tactics och förstå dom. Med moget beteende (och omogen humor) samt insatta kunskaper om theorycraft. Jag är även en väldigt lugn person.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Vid flertalet tillfällen, har en flickvän men hon brukar ha överseende.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Standard för frost dw, diseases uppe attacker beroende på procs.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja om allt står rätt till i maggen så ^^

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Jag brukar alltid läsa och titta på tactics innan och under raids då jag har flertalet skärmar till mitt förfogande.

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har kunskaper om i stort sett alla klasser.

14. Har du Ventrilo: Japp

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: DBM, omen, interface addons, grid, interrupt, xperl, och tillgång till att ladda ner fler som kan komma att behövas.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: asus 6990, 16gb ram, ssd hårdiskar, 5gb 4-kärnig processor etc.. 100/100 anslutning

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Inte vad jag kan komma på på fri hand ^^

Quaddle
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 10
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Suthla tor jun 30, 2011 4:09 pm

Vilken class hade du och vilken level var du?! Laughing LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing

Din gear ser ut att behövas bli lite bättre, men det borde iofs inte vara så svårt nu efter patchen.
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Nimodii tor jun 30, 2011 4:14 pm

Suthla skrev:Vilken class hade du och vilken level var du?! Laughing LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing

Din gear ser ut att behövas bli lite bättre, men det borde iofs inte vara så svårt nu efter patchen.



Sen även några småändringar i speccen + att både exp och hit behöver cappas:P Men överlag så såg de bra ut!



Återkommer med svar så fort alla läst igenom



M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Quaddle tor jun 30, 2011 4:15 pm

Haha ojdå var lite fel ute, 85 dk xD Och jag vet att jag saknar expertise/hit är cappad för hcs atm då jag ej börjat raida ^^ (hoppas att ni tittade på rätt specc också XD)

Quaddle
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 10
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Nimodii tor jun 30, 2011 4:24 pm

Cevemy skrev:Haha ojdå var lite fel ute, 85 dk xD Och jag vet att jag saknar expertise/hit är cappad för hcs atm då jag ej börjat raida ^^ (hoppas att ni tittade på rätt specc också XD)


Kollade in båda speccsen:P
Här är den senaste frost DW speccen: http://wowtal.com/#k=ee_jCOWB.b0w.deathknight.

Så du kan ju kolla in den och så förstår du nog vad jag menade:P


Ang. Hit och exp, då förstår jag:P Men efter några BWD/Bot runs så borde de se helt ok ut på alla fronter Smile
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Quaddle tor jun 30, 2011 4:27 pm

Det med 2h är för pvp ^^
Okej har väl inte riktigt hängt med i speccen =)
Haha det verkar som en bra taktik :>

Quaddle
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 10
Join date : 11-06-30

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Sonac tor jun 30, 2011 8:19 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

DW-Frost DK [Accepted] Empty Sv: DW-Frost DK [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet