Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dito Hunter Application [Accepterad]

2 posters

Gå ner

Dito Hunter Application [Accepterad] Empty Dito Hunter Application [Accepterad]

Inlägg  Dito mån jul 04, 2011 8:21 pm

Din karaktärs namn: Dito

Klass: Hunter

Level: 85

Main Spec: MM

Off Spec: Survival / BM

Proffessions (med skill): LW 139 och JC 80 håller på att dra båda till max atm eftersom att denna character är ganska så ny dingad så har jag inte fixat proffessions men jobbar med det just nu.

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Dito/simple

Tidigare raiderfarenheter: TBC har jag tagit allt utan sunwell , WOTLK har jag tagit allting varav LK HC , RC normal bara.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Gamesense

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För att det var en Pvp guild och har blivit intresserad av PVE.

3.Varför ansöker du till HoT: För att jag såg att ni recruita ppls i trade och har fått ett stort intresse av PVE efter en hel säsong med PVP.

4. Känner du någon i HoT: Nej inte vad jag vet.

5. Hur hittade du till oss: Trade chatt

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej det har jag ej.

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag som har tillgång till detta konto.

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jag är helt införstådd i reglerna för denna guild.

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Nimodii

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18 snart 19

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En hunter som påläst om tacts och är väldigt intresserad av raidande och kan erbjuda en spelare med spelförståelse och är påläst om min class.
-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje gång det är raid om det inte uppstår någon problem inom irl.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Den rotation jag använder är 2 olika rotations beroende på boss osv, För om jag måste röra mig mycket använder jag en rotation där Arcane shot ingår mycket mer än aimedshot, men är det en boss där jag kan stå still ganska mycket så använder jag ganska mycket aimedshot för dmg.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja det kan jag brukar inte ta så mycket pauser utom att gå på toa nån gång.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Såklart jag kommer det är standard Wink Påläst flasks + Buffmat = success Wink

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja är ganska påläst om många klasser för har spelat mycket PVE innan Cataclysm kom.

14. Har du Ventrilo: Ofc

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: Deadlybossmodes , Omen , Atlasloot , sen lite hunter addons + dmg addons för maximal dmg Wink

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 7 skulle jag nog säga.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Inget speciellt tbh

Dito
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-07-04

Till överst på sidan Gå ner

Dito Hunter Application [Accepterad] Empty Sv: Dito Hunter Application [Accepterad]

Inlägg  Bexxie tis jul 05, 2011 9:16 am

Tjena!
Tack för din ansökan. Vi officerare ska bara prata ihop oss lite så återkommer vi med svar ASAP Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Dito Hunter Application [Accepterad] Empty Dito

Inlägg  Dito tis jul 05, 2011 1:49 pm

Cleant Smile glömde dock skriva att jag tagit Nefarian.

Dito
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-07-04

Till överst på sidan Gå ner

Dito Hunter Application [Accepterad] Empty Sv: Dito Hunter Application [Accepterad]

Inlägg  Bexxie tis jul 05, 2011 8:33 pm

Hej!
Välkommen in i tältet! Whispra mig, Blaizy, Nimodii eller Rollinn för en invite, eller fråga någon i guilden efter en officerare Smile
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Dito Hunter Application [Accepterad] Empty Sv: Dito Hunter Application [Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet