Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Isildoom resto dr00d [Accepted]

2 posters

Gå ner

Isildoom resto dr00d [Accepted] Empty Isildoom resto dr00d [Accepted]

Inlägg  isildoom tor aug 11, 2011 8:59 pm

Din karaktärs namn: Isildoom

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Resto

Off Spec: Feral Cat (kan ändra till ngt annat om så önskas)

Proffessions (med skill): Skinning & Leatherworker 525 & 520

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Isildoom/simple

Tidigare raiderfarenheter: Spelat MC, ZG de mindre raidsen sen Vanilla, alla raids i WotlK. BH, BoT, TOT4W i Cataclysm

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Bedlam, Outcasts

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Disband

3.Varför ansöker du till HoT: För att spela med vännerna

4. Känner du någon i HoT: Valouria

5. Hur hittade du till oss: Via Valouria

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?: endast jag själv.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 23 år

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: har grym healing! Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: varje gång

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: ja har spelat typ allt utom hunter o lock

12. Har du ventrilo: ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Deadly boss mod, Recount, Threat meter, big wigs

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9-10

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Valouria bad mig skriva till er eftersom han redan har pratat med er om detta. Med detta hoppas jag att jag väckt ert intresse och väntar och hoppas på ett positivt svar Smile med de sagt vill jag säga: Isildoom is ready for de raidz! i bring da doom!

isildoom
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-08-11

Till överst på sidan Gå ner

Isildoom resto dr00d [Accepted] Empty Sv: Isildoom resto dr00d [Accepted]

Inlägg  Bexxie lör aug 13, 2011 8:19 pm

Hejsan!
Sorry att det tog tid att komma med ett svar. Valouria har inte nämnt något, i alla fall inte till mig :S
Du behöver byta ut ditt bälte till ett leather, sen din ring, neck och trinket. Se gärna till att du fixar både head och shoulderenchantsen också.

Men du är välkommen in i tältet, hugg tag i en aktiv officer så får du en invite.

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet