Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

2 posters

Gå ner

Dumjaevel - Balance druid [Accepted] Empty Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

Inlägg  Dumjaevel tis sep 20, 2011 7:37 pm

Din karaktärs namn:Dumjaevel

Klass: Druid

Level:85

Main Spec: Balance

Off Spec: Resto (Feral spe atm, men inte så optimalt gear)

Proffessions (med skill): herbalism/Inscription - 525/525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Dumjaevel/simple

Tidigare raiderfarenheter:

Cata-
FL - 7/7(N) 0/7(HC)
Bwd - 6/6(N) 0/6(HC) Kan många HC tacs, men bara inte spelat dem.
BoT - 4/4(N) 1/5(HC) Kan fler hc bossar med men inte provat på bara.
Tot4W - 2/2(N) 0/2(HC) Kan dessa med men bara inte provat!

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ubiquity, Playstar.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Ubiquity vart vandaliserat av guild leaderns irl kompis som kickade folk hejvilt och Playstar saknar potential. Playstar gruppen är mest folk från Ubiquity, men det fungerar iaf inte pga vissa svaga kort.

3.Varför ansöker du till HoT: För jag vill spela 25-man och vill ha progress som passar mig. Desutom vill jag kunna spela med mina kompisar och andra jag uppskattar som är lika kapabla som mig i PVE som inte "råkar" göra fel flera gånger om.

4. Känner du någon i HoT: Tyvärr inte tror jag, men känner 2 som appliar med mig, Mastodont och Kaptenröd.

5. Hur hittade du till oss: Det var Mastodont som tipsade om och jag tyckte det lät väldigt bra!

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är bara jag som har.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Absolut, och de verkar mycket vettiga.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider 100%!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 21 i november.

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Min utmärkta dps samt mycket dedikation till guilden som alltid. Jag ger mycket till min guild med proffesions osv och sliter för perks jag tycker är användbara osv!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 90-100% kan inte förutsäga att något händer, men är duktig på att planera och komma till raids.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Absolut, bunkrar upp i tid med cola+godis etc så jag överlever de timmar som behövs!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Absolut, har 6st lvl 85 som jag spelar mer eller mindre aktivt och är väl medveten om vad de kan göra osv.

12. Har du ventrilo: Yes!

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: X-Perl, DBM, Recount, Omen. Ganska standard.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator-19, internet-8. Har lite disconnects till och från. Men oftast sena kvällar och inte under raid tider.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:Kan läga till att jag har all min FL experience på min DK Tendershaft och inte på min druid, men har 2/7 och kan alla taktiker uppenbarligen som dps. I övrigt så hoppas jag på att få joina och ha en trevlig tid med kapabla raiders! Är det så att ni vill ha med min DK istället så spelar jag gärna på den istället! Smile eu.battle.net/wow/en/character/outland/Tendershaft/simple

Dumjaevel
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Dumjaevel - Balance druid [Accepted] Empty Sv: Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

Inlägg  Bexxie tis sep 20, 2011 7:45 pm

Tjena.
Tack för din välskrivna ansökan!
Ska prata med de andra officerarna så återkommer vi Smile
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Dumjaevel - Balance druid [Accepted] Empty Sv: Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

Inlägg  Gäst ons sep 21, 2011 9:39 pm

Tjena,

Du är välkommen till oss. Whispra aktiv officer för invite.

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Dumjaevel - Balance druid [Accepted] Empty Sv: Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

Inlägg  Dumjaevel tor sep 22, 2011 4:20 pm

Trevlans! Kör en faction change direkt på söndag då jag komer hem! lol! afro

Dumjaevel
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Dumjaevel - Balance druid [Accepted] Empty Sv: Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor sep 22, 2011 4:45 pm

Snälla snälla snälla... Inte worgen :S
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Dumjaevel - Balance druid [Accepted] Empty Sv: Dumjaevel - Balance druid [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet