Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

3 posters

Gå ner

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted] Empty Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

Inlägg  Eitan lör aug 18, 2012 12:56 pm

Din karaktärs namn: Eitan

Klass: Hunter

Level: 85

Main Spec: Survival

Off Spec: MM

Proffessions (med skill): Skinning (525), Leatherworking (525)

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Eitan/advanced

Tidigare raiderfarenheter: ToC 5/5 normal 4/5 HC (när den var aktuell), ICC 12/12 normal 25man, 9/12 HC 25man Pre nerf. BoT 4/4 Normal 2/4 HC, DS 8/8 normal 6/8 HC. Det är de jag har klarat när dom var aktuella, Ulduar också men vågar inte svara exakt hur många vi tog i hardmode. Har efter klarat alla Raids, men tycker inte det är något man skriver då det är ganska faceroll då man har overkill gear för raidsen.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Booty bay surfers club

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Har inte lämnat inu men vi är 3st som ska transfa från Shattered Hand till Outland då SH är stendöd.

3.Varför ansöker du till HsT: Verkar vara en bra guild men progress och gillar era regler ni har i guilden.

4. Känner du någon i HsT: Ja Richard.

5. Hur hittade du till oss: Richard Smile

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej, det är bara jag som har tillgång till det. Men riktigt starkt password och autenticator.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 27

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Ett glatt humör. Kan min klass utantill, är snabb att lära och har alltid en positiv inställning vilket brukar färga av sig på resten av raiden.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag kan i princip 7 dagar i veckan, förutom om man tex ska på kalas etc etc men det brukar inte vara ofta.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Japp!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har 8st 85or som jag har raidat på eller raidar på så jag har kunskaper om de flesta klasser (ska läggas till att jag bara har EN main som jag satsar på. Dom andra spelar jag bara på när jag inte har något annat för mig).

12. Har du ventrilo: Japp

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Jag kör DevlinUI för tillfälligt som har alla nödvändiga addons inbakat i sig. Men de som märks mest är väl DBM, Omen.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 10. Allt man kan köpa till sin dator har jag. 24/3 internet som väldigt sällan klyddar.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Transfar som sagt från Shattered Hand och vill gärna ha en sjysst guild klar när man kommer över. Är redo för transfer om det verkar intressant.

Eitan
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted] Empty Sv: Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

Inlägg  Yogï lör aug 18, 2012 2:56 pm

din gear är bra, kanske lite väl mycket haste, om jag inte missminner mej är cap runt 1k eller så.
dessutom får du väl mycket haste av din trinket?
spelar ingen roll du är iaf välkommen in i tältet!
pilla en officer för inv =)

//Yogï
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted] Empty Sv: Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

Inlägg  Eitan lör aug 18, 2012 3:13 pm

Jepp det stämmer Smile

Det var efter jag hade reforgat till haste igen när jag hade HC gear, men så loosade jag 4set bonusen etc etc så kör utan dem och väntar på en set piece i HC istället.
Hunting party gör så jag kommer långt över haste plateaun, men det ska reforgas bort igen Smile
2264 ligger cappen på btw.

Eitan
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted] Empty Sv: Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

Inlägg  Maryliato lör aug 18, 2012 7:28 pm

Agility > 8% Ranged Hit > Haste (20%) => Crit > Mastery = Haste (21%+)

Maryliato
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 46
Join date : 11-12-16
Age : 28
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted] Empty Sv: Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

Inlägg  Eitan lör aug 18, 2012 8:16 pm

Jepp och har 24% haste atm Smile Så måste reforga bort lite.

Eitan
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted] Empty Sv: Eitan - Surv Hunter (Shattered Hand transfer)[Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet