Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Retribution paladin [Declined]

2 posters

Gå ner

Retribution paladin [Declined] Empty Retribution paladin [Declined]

Inlägg  dopechick lör maj 15, 2010 2:07 pm

Character Name:Dopechick

Class:Paladin

Level:80

Main Spec:Retribution

Off Spec:Holy

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Dopechick

Alts:none

Raid Experience: I Vanilla clearade jag upp till några try på cthun innan jag slutade spela.
och i TBC körde jag upp till sunwell
och i WOTLK har har jag lirat upp till 6 bossar i ICC (missade några i ulduar när jag hade break pga skol arbete.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s):vanilla spelade jag på frostwhisper i alea iacta est (helsvensk guild som disbandat)
TBC körde jag i Totally Bullox på shattered hand (även dom har disbandat)
WOTLK lirade jag med SEED kärnan från Alea som satsade på internationelt (disbanda när leaders inte orkade dra mer)

2. Why did you leave your previous guild(s):slutade spela eller disbandat

3. Why are you applying to Grotesque?:Gillar att det är en hel svensk guild blir oftast mycket socialt då.vill även progressa och ta lichking innan cataclysm släpps.

4. Do you know anyone in the guild? naaj tyvär inte , har inte spelat på outland så länge min char är rätt så nydingad 11 dagar played.

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild?nej

6. Are you applying to other guilds at the moment? nej

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it? nej bara jag som har tillgång till mitt acount

8. Have you read the guild rules and the raiding rules?jodå läste allt igenom dem.

9. Are you applying for raider rank or a casual member?raider


RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation your are using? CS -> Judge -> DS och in med concecration och exorcism when ever rdy

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals? raid tiderna va inga problem alls.

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics? ajjemen

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ? jag har spelat de flesta classerna i min "wow karriär"

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have :har alla versioner av ventrilo och mic.
Jag använder Tukui
omen
DBM

Detta var det endå värt att nämna vill hålla mitt ui stillrent använder bara det som jag anser vara nödvändigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Your Age:19

Your Nationality:Swe

Do you have Vent?:japp

What do you think you can add to our Guild ?:tillföra den kunskap jag har min vilja att progressa är social utåtrikad .

dopechick
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 10-05-15

Till överst på sidan Gå ner

Retribution paladin [Declined] Empty Sv: Retribution paladin [Declined]

Inlägg  Suthla tor maj 27, 2010 2:03 pm

Hejsan Dopechick
Jag beklagar, men din ansökan har bara glidit emellan här.
Är din ansökan fortfarande aktuell för dig?

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet