Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

APPLY (Declined)

2 posters

Gå ner

APPLY (Declined) Empty APPLY (Declined)

Inlägg  Hampe33 fre maj 06, 2011 3:31 pm

Din karaktärs namn:Xivez

Klass:Dk

Level:85

Main Spec:Frost

Off Spec:Blood

Proffessions (med skill):Har inte orka fixa:D

Armorylänk:http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/xivez/simple

Tidigare raiderfarenheter: Jag börgade i wotlk och levla upp 2st gubbar och pvp

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): 2st Kompis guildar

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: för jag blev less på att vara i en kompis guild

3.Varför ansöker du till HoT: För att min kompis sa att den var Bra

4. Känner du någon i HoT: jo Teimei och Lillsnörpa

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej jag söker inte till en annan guild

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara mitt

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: jag har läst

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Jag kan raida om jag får Very Happy men det blir lite senare när jag har fått pve gear

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: med Lillsnörpa
-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 14

Vad har du att erbjuda oss i HoT: är oftast inne och hjälper dom i guilden

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: jag är alltid med om jag inte är sjuk eller nå sånt

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: dottar up dom och nukar ner dom jag har inte nån speciel

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: jo jag kan ta en kort paus

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: jo jag är bered på att lära upp mig

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

14. Har du Ventrilo: ne det fukar inte för mig och har ingen mick slog sönder den

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: recount dps meter, Omen Threat meter, deadly boss mode

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: Datorn 8 och internet typ 5


Hampe33
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-05-06

Till överst på sidan Gå ner

APPLY (Declined) Empty Sv: APPLY (Declined)

Inlägg  Rollinn fre maj 06, 2011 4:46 pm

Tack för din Apply men tyvärr är vår åldersgräns 18 år , men lycka till med ditt Guild sökande

// Rollinn
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161
Join date : 10-03-31

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet