Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gruppansökan 4 personer [Accepterade]

3 posters

Gå ner

Gruppansökan 4 personer [Accepterade] Empty Gruppansökan 4 personer [Accepterade]

Inlägg  Epaconny fre maj 27, 2011 8:59 am

Gruppansökan

Vi är fyra IRLvänner som spelat wow tillsammans sedan tidigt vanilla. Det var endast en period under TBC vi spelade på olika håll med olika framgångar varpå vi började spela tillsammans igen efter att WOTLK släpptes. Sedan dess har vi fortsatt raidat 10 man någon gång i veckan. Vi började raida 10 man i denna expansion tills några i gruppen fick det svårare att hinna med att spela vilket ledde till att vi slutade raida och har slölirat instancer och bgs sedan dess.

Kort om oss

Erik Idesten
30 år, boende i Göteborg med sambo. Jobbar med teknikförvaltning av säkerhetssystem på en fastighetsförvaltning.
Mattias Forsberg
31 år, boende i Oslo. Jobbar som förskoleassistent på ett dagis.
Jimmy Hellsten
30 år, boende i Göteborg med sambo. Jobbar som analytiker på ett IT-säkerhetsföretag.
Henrik Olsson
31 år, boende i Göteborg med sambo. Jobbar som driftchef på ett IT-säkerhetsföretag.

Våra karaktärer
[/tr]
Namn
Klass
Playtime
Main spec
Offspec
Proffession (500+)
Itemlvl
Armory
Erik
350 (total)
Zaphaan
Mage
186
Fire
Frost
Ench/Tail
361
Zaphaan
Britneybears
Druid
61
Restoration
Moonkin
Ench
351
Britneybears
Epaconny
Warrior
31
Protection
-
-
352
Epaconny
Ytbehandlarn
Priest
5
Shadow
Holy
-
356
Ytbehandlarn
Elvispen
Paladin
6
Protection
Retribution
-
332
Elvispen
Mattias
360 (total)
Güntherman
Hunter
58
Marksman
Survival
LW/Skin
358
Güntherman
Zalatar
Priest
125
Holy
Discipline
Tail/Insc/Cook
350
Zalatar
Asiima
Paladin
27
Protection
Retribution
Mine/JC
352
Asiima
Morbjörg
Druid
5
Restoration
Feral
-
330
Morbjörg
Dhjama
Shaman
42
Enhancement
Restoration
Ench/Herb
350
Dhjama
Zicham (H)
Warlock
9
Destruction
Affliction
-
336
Zicham
Jimmy