Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fury warrior Blowít. [Nekad]

5 posters

Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  blowit ons jun 08, 2011 8:32 pm

Din karaktärs namn:blowít

Klass:warrior

Level:85

Main Spec:Fury(8/31/2)

Off Spec:arms(36/5/0)

Proffessions (med skill):har inge på denna atm men ska troligtvis skaffa herb/insc.

Armorylänk:http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/blow%C3%ACt/simple

Tidigare raiderfarenheter:jag började i Wotlk så jag har ulduar nästan cleared ToC cleared(inte på HC dock) ICC normal cleared och 11/12hc cleared(11/12hc va i wotlk tid^^)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):miggade nyss till ally så har inte varit med i någon bra guilden än e med i en guild som jag bara blev invatad te.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:

3.Varför ansöker du till HoT:verkar vara en bra guild och den är svensk:)

4. Känner du någon i HoT:Nope

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:Ofc not

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?det e bara jag som ahr det och alltid haft det.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT:som raider

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med:ingen atm

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:16(17 i sommar)

Vad har du att erbjuda oss i HoT:jag ahr bra raid erfarenhet och kan säkert hjälpa till med mer hc bossar och har ett bra humör.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:nu under sommaren kommer jag nog kunna vaa närvarande rätt mycket kanske ska på semester eller nåt i 1-2 veckor men annrs e jag nog hemma:)

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:min rotation är börja med colossus smash sen bloodthirsty sen raging blow sen heroic strike om inte bloodthirdsty e tillbaka och rotatioen kan bli olika det beror på hur mcket rage jag får helatiden.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:såklart

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:Japp

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:Jag har ju en resto/balance druid(main) så vet lite om druider sen har jag en prot och enha/ele shaman så kan lite om dom klasserna också.

14. Har du Ventrilo:japp och fungerande mick.

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har:jag har Dbm omen recount det e dom mest raid addons jag har har lite couldowns addon och lite mer som hjälper mej med dpsn.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10:hmm 6 den e inte den bästa men laggar inte i raids eller får inte dc.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

blowit
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-06-08

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  Nimodii ons jun 08, 2011 8:40 pm

Ser väl överlag helt ok ut. Fattades en hel del enchants dock.

Sen, om de här inte är din main, varför applyar du då som raider med den?


M.V.H Nimodii
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  blowit ons jun 08, 2011 9:59 pm

ja hade inte så mycket pengar på denna men har lite mer nu och börjar tröttna på min main och raidar typ aldrig mer med den och gillar warr dps mer roligare så tänkte börja raida med denna:)

blowit
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-06-08

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  Suthla ons jun 08, 2011 10:15 pm

Hejsan!

Du svarar ja på att du är helt införstod med guildreglerna, samtidigt som det står i stor och fet text att SKALL vara 18år eller äldre. Missade du det eller ignorerade du det?

Nu kollade jag inte igenom din gear. Men borde du kanske inte ha lite framförhållning att en ha ta din gear asap, istället för att ta det piano och tänka "jag tar det imorn eller nåt" ? Att du inte ansträngt dig för att optimera din gubbe kan ses som att du är en anningen oseriös.

Vilket leder mig till nästa sak

Du har inga professions. Inga alls. Men du funderar (?!?!?!?!?!) på att ta herb o incription?
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  Incéptíon ons jun 08, 2011 10:43 pm

blowit skrev:sen har jag en prot och enha/ele shaman så kan lite om dom klasserna också.
Tjenare! Du, jag måste bara fråga, har du en prot shaman eller? Det såg sjukt intressant ut måste jag säga min unge herre.

GL med din apply, min main är inte fury warrior längre så.. Razz
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130
Join date : 10-11-07
Age : 31
Ort : Sörforsa

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  blowit tor jun 09, 2011 9:53 am

ops^^ en prot paladin och en enha/ele shaman:)

blowit
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-06-08

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  Bexxie sön jun 19, 2011 1:42 pm

Hej.
Vi har valt att neka din ansökan till oss. Frågor tas in-game eller via meddelande här på sidan.

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior Blowít. [Nekad] Empty Sv: Fury warrior Blowít. [Nekad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet