Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Destro Warlock sen vanilla [Accepted]

2 posters

Gå ner

Destro Warlock sen vanilla [Accepted] Empty Destro Warlock sen vanilla [Accepted]

Inlägg  Carreh tor aug 11, 2011 5:54 pm

Din karaktärs namn: Carreh

Klass: Warlock

Level: 85

Main Spec: Destruction, kan anpassas efter önskemål

Off Spec: Kan anpassas efter önskemål

Proffessions (med skill): Tailoring, Enchanting

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Carreh/simple

Tidigare raiderfarenheter: Spelat sedan vanilla och raidat allt inom 60 tiden och Lich King, samt BoT och Throne of the four winds i cataclysm.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Swedish Elites, The Ancient

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Bytte server för att spela med vänner

3.Varför ansöker du till HoT: Fick höra att eran guild var en väldigt trevlig social samt aktiv raiding guild. Dessutom passar det mig perfekt att ni är svenskar. Skulle vara kul att få testa på att raida med er och komma så långt som möjligt.

4. Känner du någon i HoT: Ja, Valouria, jag har för mig att han ska ha pratat med er om mig.

5. Hur hittade du till oss: Genom Valouria och reputation.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja det har jag.

8. Ansöker du som raider eller casual: Jag ansöker som raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: En väldigt taktisk spelare med mycket playing IQ, som kan erbjuda er framgång och fint umgänge.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Så ofta som möjligt.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja, har nästan spelat alla classer.

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Recount, threatmeter

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9,5

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Känner Valouria han bad mig skriva det här eftersom han hade talat med er.
Tack för mig hoppas ni tar er tid till att läsa igenom och gillar det ni ser. Jag hoppas jag hör av er!

Carreh
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-08-11

Till överst på sidan Gå ner

Destro Warlock sen vanilla [Accepted] Empty Sv: Destro Warlock sen vanilla [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor aug 11, 2011 6:00 pm

Tjena!
Tack för din ansökan. Vi officerare ska prata ihop oss så återkommer vi!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Destro Warlock sen vanilla [Accepted] Empty Sv: Destro Warlock sen vanilla [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor aug 11, 2011 8:15 pm

Hej!
Du behöver shapea upp ditt gear lite (wand och trinket), och se över din specc, eftersom affliction och demo nästan ligger 10% före destro.

Men du är välkommen in i tältet! Hugg tag i en aktiv officer så får du en inv!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Destro Warlock sen vanilla [Accepted] Empty Sv: Destro Warlock sen vanilla [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet