Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Oumerta, Restoration Shaman [Accepted]

2 posters

Gå ner

Oumerta, Restoration Shaman [Accepted] Empty Oumerta, Restoration Shaman [Accepted]

Inlägg  Oumerta lör aug 13, 2011 12:33 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Oumerta

Klass: Shaman

Level: 85

Main Spec: Restoration

Off Spec: Elemental

Proffessions (med skill): Herbalism 525 / Alchemy 525

Armorylänk: Forumet nekar min armory länk, men det är bara att söka på Oumerta på armory så hittar ni det ni behöver. Smile

Tidigare raiderfarenheter: TBC=Kara, BT, Gruul, Hyjal, SSC
WotLK=Naxx10/25, OS10/25, ToC10/25, Onyxia10/25, VoA10/25, EoE10/25, Uld10, ICC10/25
Cataclysm=BOT10, BH, Lite BWD.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): I WoTLK bytte jag guild ett par ggr pga att vi var ett kompisgäng som spelade ihop.

Swedish Alliance, infected, eMOTIVE (innehöll ett par medlemmar från Ensidia, alts dvs), Evernight, Broder Tuck

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Broder Tuck är en rätt död guild, därför vill jag lämna den.

3.Varför ansöker du till HoT: Ni verkar en bra svensk guild som är stabil, därför fick jag intresse för er. Smile

4. Känner du någon i HoT: Nej.

5. Hur hittade du till oss: Har raidat med ett par från HoT och de gjorde bra ifrån sig + att det är en svensk guild vilket gör allt mycket lättare.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej, endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Väldigt bra spelegenskaper, ledarskap, dedikation, älskar progress (dvs whipes Very Happy), mogenhet, erfarenhet, förståelse för spelet, lär mig väldigt fort och är framförallt en bra vän.
-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Tisdagar är min enda upptagna dag i veckan, så då går det inte. Annars alla andra dagar.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Japp, jag är van att raida längre tider.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Japp, på mitt förra acc så hade jag 4 85or som jag spelat med enda sen TBC/WoTLK.
Läser även alla andra klassers patchnotes, forums osv.

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Bartender, Decursive, Healbot, DBM, MSBT, Omen3, OmniCC, Quickmark, Quartz, Recount, TellMeWhen. Det är dem addonsen jag kör med på alla mina karaktärer.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9/10

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Det här är ett nytt acc, dvs att det här är min första gubbe på detta acc. Levlar gärna upp nya alts om det behövs.


Senast ändrad av Bexxie den lör aug 13, 2011 8:04 pm, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Förfinade texten lite, och ville uttrycka mig bättre.)

Oumerta
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 12
Join date : 11-08-13

Till överst på sidan Gå ner

Oumerta, Restoration Shaman [Accepted] Empty Sv: Oumerta, Restoration Shaman [Accepted]

Inlägg  Bexxie lör aug 13, 2011 8:04 pm

Hejsan!
Förlåt att det har tagit lite tid att svara på din ansökan.

Du behöver köpa ett belt buckle till ditt bälte så kan du trycka in 40 int till, annars ser det bra ut Smile Du är välkommen in i tältet, hugg tag i en aktiv officer så får du en invite!


//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet