Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Levling druid/ Holypally [Accepted]

2 posters

Gå ner

Levling druid/ Holypally [Accepted] Empty Levling druid/ Holypally [Accepted]

Inlägg  Ahtena tor sep 01, 2011 8:02 pm

Din karaktärs namn:Bebianus(kommer bli en name change)
Ahtena,holy palla på

Klass:Beb=Resto/boomkin Ahtena=pvp/pve holy

Level:Beb=81 Ahtena=85

Main Spec:Holy

Off Spec:Holy men kan ha lite kass dps gear med på ahtena Smile

Proffessions (med skill):Herb/alchy max

Armorylänk:eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Ahtena/simple

Tidigare raiderfarenheter:
Har clearat allt utom FL i Cata, har tidigare små raidat det mesta sedan 60 tiden!

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Inga speciella guilder bara en del diverse små guilder!

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:De core members som raidade leavade av olika orsaker, och det var ingen vidare social guild!

3.Varför ansöker du till HoT: Har hört att det ska vara en socialt trevlig och bra guild. Även att ni har en fast och bra core grp till raidandet!

4. Känner du någon i HoT:Bexxie

5. Hur hittade du till oss:Bexxie langa hemasidan Wink

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Endast jag som har tillgång till detta konto

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jajemän!

8. Ansöker du som raider eller casual:
Ansöker som en casual till att börja med! Sedan kanske jag flytar över min main eller gearar min alt för att raida med er om det skulle behövas!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:21

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Om vi säger så hära, vad har jag inte att erbjuda?

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

12. Har du ventrilo:

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:

14. Gradera din dator och internet från 1-10:

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:
Båda charsen jag gör en apply för är horde atm. Men får jag joina så flyttar jag min alt som är på samma server till ally inatt isf. Sen får vi se om jag fortsätter geara upp denna eller om jag flyttar över min main till denna server och ally!

Ahtena
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-09-01

Till överst på sidan Gå ner

Levling druid/ Holypally [Accepted] Empty Sv: Levling druid/ Holypally [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor sep 01, 2011 8:04 pm

Hej Dave ^^
Välkommen in i tältet Very Happy

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet