Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

2 posters

Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Muppetman fre sep 09, 2011 1:18 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Muppetman är min trogne warrior och sedan lvlar jag för tillfället upp en disc priest som kallas Healingdood.

Klass: Warrior / Priest

Level: 85 / 84

Main Spec: Prot, Disc

Off Spec: Prot, Shadow

Proffessions (med skill): 525 mining / bs på warriorn med alla nya patterns från vendor, sen skräp på priesten.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/Muppetman/simple

Tidigare raiderfarenheter: MC, BWL, AQ20, Kara, SSC, maggy, ony old school och nya, BWD/BOT/TOT4w.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Click the lightwell.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Otrevliga människor och ingen raid spot så har ingenting att göra i guilden.

3.Varför ansöker du till HoT: Verkar vara seriösa och känner ett par i guilden.

4. Känner du någon i HoT: Mjöd, Lunec som precis blev acceptad.

5. Hur hittade du till oss: Lunec som gav mig ett tips att ansöka då han gjort det.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag och min bästa polare om han skulle behöva en craft eller om jag behöver komma i kontakt med någon och inte är vid datorn. (Tex om jag behöver få tag på en raid leader för att säga att jag blir 5 minuter sen för att jag blivit påkörd eller ngt Razz )

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes sir.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider och casual.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 22

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Trevlig och seriös tank som alltid gör sitt yttersta men vill alltid ha roligt medans man gör det.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Så ofta ni behöver mig.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes sir.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Japp, kan de flesta klasser då jag spelat sedan vanilla och inte bara lirat warrior såklart.

12. Har du ventrilo: Självklart.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
DBM, Grid, Omen, Optitaunt.

14. Gradera din dator och internet från 1-10:
Dator: 6
Internet: 11

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Diabetiker så kan vara tvungen att lämna datorn för att göra en macka typ, eller 10 sekunder för att ta en spruta. och har ju som ni ser mina chars på annan server och som horde så därför jag drar en ansökan först och sedan får vi se. Skulle ju vara roligt att iaf få hänga med IRL vänner (Dvs mjöd, lunec).


Senast ändrad av Olivía den sön sep 11, 2011 4:10 pm, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Rättstavning :P ^^)

Muppetman
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-09-09
Age : 35
Ort : Sthlm

Till överst på sidan Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Sv: Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Bexxie fre sep 09, 2011 3:58 pm

Tjena!
Tack för din ansökan! Ska prata ihop oss lite bara så återkommer vi med svar!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Sv: Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Gäst sön sep 11, 2011 5:19 pm

Tjena!

Du är välkommen in i guilden.

Whispra aktiv officer för invite Smile

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Sv: Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Muppetman sön sep 11, 2011 9:27 pm

Will do, jag och Lunec kommer att flytta våra chars imorgon runt 12 eller något sådant. Smile Tack för att man får joina, skall bli trevligt! =)

Muppetman
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-09-09
Age : 35
Ort : Sthlm

Till överst på sidan Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Sv: Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Bexxie sön sep 11, 2011 9:59 pm

Muppetman skrev:Will do, jag och Lunec kommer att flytta våra chars imorgon runt 12 eller något sådant. Smile Tack för att man får joina, skall bli trevligt! =)

Oj oj oj, du vet inte vad du har gett dig in på... Välkommen dock ^^
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Sv: Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Muppetman mån sep 12, 2011 7:38 am

Fixat char transfer och faction change nu, dock buggade det totalt när jag skulle fixa på priesten så fick 24-hour lock på mitt kort.. as kul tack blizz Razz så Lunec kommer att få vänta tills imorgon med att dra över sin char då han inte har visa kort den nabben ! Razz Kommer att spendera lite tid nu i heroics etc på warriorn som numera heter Naegwyn. Smile Ses i SW! Wink

Muppetman
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-09-09
Age : 35
Ort : Sthlm

Till överst på sidan Gå ner

Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted] Empty Sv: Muppetman - Protection Warrior / Healingdood - Disc Priest [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet