Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tillana - Protection Paladin [Accepted]

5 posters

Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Gäst lör okt 01, 2011 12:48 pm

Din karaktärs namn: Tillana
Klass: Paladin
Level: 85
Main Spec: Protection
Off Spec: Pendlar emellan Holy och Retri, för det mesta holy i arena.
Proffessions (med skill): Alchemy 525, Mining 525.
Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/Outland/Tillana/advanced - Armory verkar för tillfället inte fungera, inte uppdaterat min karaktär på flera dagar.
Tidigare raiderfarenheter: Jag har varierat i spelningen sedan Vanilla. För det mesta så blev det seriöst i tidig WOTLK, har bra erfarenheter och lär mig snabbt.
--------------------------------------------------------
1. Tidigare guild(s): Nordanvind @ Quel'Thalas (Horde)
2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag lämnade Nordan pga character transfer till Outland (Ally)... Har med kompisar som spelar här.
3.Varför ansöker du till HoT: För jag tror att jag kan leverera och bli en bra raider till guilden. Är väldigt flexibel av mig och snabblärd. Så behövs det Retri som OS eller Holy i olika fall, så löser jag det.
4. Känner du någon i HoT: Tyvärr...
5. Hur hittade du till oss: Jag såg er på Guild Browser och blev intreserad.
6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag, med authenticator.
7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Självklart!
8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ålder: 18.
Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Charm, är en rolig och trevlig person som inte är aggressiv av sig, försöker att alltid göra det bästa av situationen etc. Behövs det så supportar jag med Cauldron i raids, nya taktiker och tankar för att f
-------------------------------------------------------------------------------------
Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.
9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag ka delta alla era raiding tider, tycker dom är väldigt bra till skillnad ifrån andra.
10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Självklart.
11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag, har en del kunskaper i andra klasser ja.
12. Har du ventrilo: Ja.
13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Bigwigs, dbm, Omen, Recount, orkar inte nämna allt, är en UI kille. (Älskar att fixa med UI)
14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9
-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Hmm, tror inte det Smile Såg att jag inte var det ni sökte (prot paladin) Men hoppas ni kan överväga det.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Gäst lör okt 01, 2011 12:49 pm

Postar åt Tilana då något förhindrar nyregistrerade att posta. (bexxie? Wink )

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Sonac lör okt 01, 2011 1:00 pm

Logga gärna ut i ditt tank gear så man kan se det

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  tickan lör okt 01, 2011 1:46 pm

Olivía skrev:Postar åt Tilana då något förhindrar nyregistrerade att posta. (bexxie? Wink )

-Oli
Orsaken är att en nyregistrerad inte kan länka innan 7 dagar har passerat, vilket gör att han inte kan skriva en riktig armory länk.
Om han försöker göra det så postat inte applyen.

Det hände mig iaf Smile

tickan
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 17
Join date : 11-09-12

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Suthla lör okt 01, 2011 2:03 pm

Sonac skrev:Logga hjärna ut ...

AMAGAD ! no brainz acitivity
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Bexxie lör okt 01, 2011 5:01 pm

Det är för att man inte ska posta http:// i sin armorylänk, vilket det även står i infon om hur man ansöker.. ^^
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Tillana lör okt 01, 2011 5:03 pm

Håll er gärna updaterade om vad som händer inom wows community också.. Wow armory fungerar inte för tillfället.

Tillana
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-10-01

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Sonac lör okt 01, 2011 5:26 pm

mm märker det

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Bexxie lör okt 01, 2011 9:57 pm

Armory är nere mest hela tiden, så det är inget ovanligt. Nu syftade jag på att du inte kunde posta eftersom du hade http:// i din post, det är något knas på forumet... Eller vad menar du med att vi ska hålla oss uppdaterade?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Tillana sön okt 02, 2011 9:47 am

Nejnej, jag tänkte mer på att wow armory krånglar... hmm, har dock inte haft detta problemet på senaste tiden.

Tillana
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-10-01

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Sonac sön okt 02, 2011 10:11 am

annars kan man ju göra det lätt o bara inspecta dig...såg dig innan så kolla lite o tycker det ser bra ut

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Bexxie sön okt 02, 2011 10:33 am

Tjena!
Du är välkommen in i tältet! Hugg tag i en aktiv officer så får du en invite!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Tillana - Protection Paladin [Accepted] Empty Sv: Tillana - Protection Paladin [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet