Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

3 posters

Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Dwoffy tis okt 11, 2011 10:13 am

Din karaktärs namn: Dwoffy

Klass: Shaman

Level: 85

Main Spec: Enhancement

Off Spec: Ele/resto - kan lira både och

Proffessions (med skill): Inscription 512 / Herbalism 356

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Dwoffy/advanced
(tydligen visar den några pvp delar som jag inte använder.) står i pve delarna nu, ni får gärna inspecta om ni whispar också Smile. )
Tidigare raiderfarenheter:
Cata - 0
WotLK - Halion - 1/1 | icc 10/12 hc | ToGC - 5/5 hc
TBC - SWP - 6/6

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Är i en casual/PvP guild just nu annars ingen

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Spelade horde förut och vi disbanda när cata kom

3.Varför ansöker du till HsT: Det verkar som en trevlig social guild som söker seriösa spelar till raids

4. Känner du någon i HsT: Nopes

5. Hur hittade du till oss: Snackade med en av era spelare i en Zandalari instance

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Självklart är det bara jag som har tillgång till mitt account!

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jadå, glasklart!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Trevlig kille med tålamod & allmän kunskap om spelet & dess klasser, samt föregående expansioners raid encounters.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje gång, sålänge det inte uppstår en större familjekris.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Självklart

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jadå, har spelat alla spelets klasser & har mycket bra kunskap om de flesta.

12. Har du ventrilo: Ja, föredrar faktiskt Teamspeak, Mumble eller Raidcall. Ventrilo fungerar bra dock.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: OmenThreatmeter, Recount DPS meter, OmniCC, Deadlybossmods och spellalerter.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator; 8, internet: 6.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:
Trevlig kille som spelar mycket & intresserad av att raida och hjälpa till i guilden!


Senast ändrad av Bexxie den tis okt 11, 2011 4:01 pm, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : wow armory länken... visade pvp gear)

Dwoffy
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 33
Join date : 11-10-11
Age : 32
Ort : Helsingborg<3

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Bexxie tis okt 11, 2011 11:46 am

Tjena!
Tack för din ansökan! Vi ska prata ihop oss lite så återkommer vi med svar så fort vi vet.

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty :)

Inlägg  Dwoffy tis okt 11, 2011 11:47 am

Okej, låter finfint! Smile

Dwoffy
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 33
Join date : 11-10-11
Age : 32
Ort : Helsingborg<3

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Gäst tis okt 11, 2011 12:19 pm

Att du saknar erfarenhet i cata, och speciellt Firelands är ett stort minus för mig.

Tagit från armory:
4 empty glyph slots
3 unenchanted items
1 empty socket in 1 item
Missing Ebonsteel Belt Buckle

Fixa dem så ska vi officerare diskutera din apply.

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Dwoffy tis okt 11, 2011 12:25 pm

will do.
Sitter och farmar efter bältet i ZA, därför jag inte enchantat än och back, chest & head enchantsen kommer direkt, saknar fortfarande lite rep med ramkahen, borde bli klar idag dock Wink

(glyphsen gör jag själv också.)

Dwoffy
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 33
Join date : 11-10-11
Age : 32
Ort : Helsingborg<3

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Bexxie tis okt 11, 2011 4:04 pm

Tjo.
Du är välkommen in i tältet. Vi vill dock att du fixar det som stod ovan, och pluggar på lite taktiker.
Hugg tagg i en officer så får du en inv!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Toadíe tis okt 11, 2011 5:09 pm

Han är redan med i gillet. men det var mig han körde med och för att sakna lite enchants och sånt trams så vet han vad han gör. + från mig.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty nix

Inlägg  Dwoffy tis okt 11, 2011 5:10 pm

Är inte med i gillet ännu, är inte så bra på namn men kan säkert varit dig Toadie!

Dwoffy
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 33
Join date : 11-10-11
Age : 32
Ort : Helsingborg<3

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Toadíe tis okt 11, 2011 5:23 pm

Buffron körde jag på då. En dranei mage. Nej du är inte med i guilden så men du är ju accepterad Very Happy välkomnen

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty hehe

Inlägg  Dwoffy tis okt 11, 2011 5:38 pm

Hehe, ja det var det nog! Tack så mycket Smile

Dwoffy
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 33
Join date : 11-10-11
Age : 32
Ort : Helsingborg<3

Till överst på sidan Gå ner

Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad] Empty Sv: Dwoffy - Enhancement shaman [Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet